محمدحسین صفار هرندی عصر یکشنبه در جمع مردم شهرستان خوشاب در خراسان رضوی افزود: قدرت بازدارندگی کشور عامل برتری ما در عرصه نظامی در برابر دشمن است و باید این مسیر پیشرفت را ادامه دهیم و به این مرحله از قدرت موشکی قانع نشویم.

وی اضافه کرد: برخی مسوولان سخن از سازش با دشمن می کنند و این که شعار ندهیم و با آمریکا با مدارا رفتار کنیم در حالی که این رفتارها نه تنها سایه جنگ را از کشور دور نمی کند که کشور را به سوی جنگ هدایت می کند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا توانایی جنگ نظامی با جمهوری اسلامی را ندارد چون می ترسد و نگران تلافی است.

صفار هرندی با بیان اینکه ایران نخستین کشوری است که در برابر آمریکا قدرتمند ظاهر شد افزود: در حمله موشکی هوافضای سپاه به پایگاه عین الاسد همزمان در میانه راه با جنگ الکترونیکی رادارهای آمریکایی ها از کار افتاد و این  ضربه دقیق دشمن را متحیر کرد.

وی با اشاره به اربعین شهادت سردار سلیمانی گفت : این سردار شهید، سرافرازی، غرور و حمیت ملی را برای ایرانیان به ارمغان آورد و ملت وی را نماینده همه افتخارهای خود می داند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود: پیش از انقلاب جایگاهی علمی در دنیا نداشتیم  و امروز یکی از پیشرفت های جمهوری اسلامی شاخص علمی است چنانکه در این بخش بین حدود ۲۰۰ کشور جهان جایگاه شانزدهم را داریم.  

صفار هرندی افزود: در بخش فناوری هوافضا که امروز از دستاوردهای جدید آن رونمایی شد به مرحله ای رسیده ایم که می توانیم فضا را تسخیر کنیم و از برخی موانع در این زمینه عبور کرده ایم.

وی ادامه داد: به لحاظ  هوا- فضا در رتبه هشتم جهان و در دانش مهم و حساس نانو در ردیف چهار قدرت برتر جهان قرار داریم.  

او اضافه کرد: در شاخص تعیین کننده توسعه نیروی انسانی که تربیت انسانهای دانشمند آگاه سالم با سلامت عمومی است سرعت پیشرفت ما در جهان از همه کشورها بیشتر است.  

شهرستان خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.