سردار محمد نظر عظیمی در آیین چهلمین روز شهادت سرلشگر سلیمانی در محل ساختمان جدید دادگستری همدان بیان کرد: پادگانی که مورد هدف قرار گرفت بر اساس تصمیم نظام انتخاب شده بود در حالیکه می توانستیم پادگان دیگری را مورد هدف قرار داده و تلفات بیشتری به دشمن وارد کنیم. 

وی با بیان اینکه این پادگان دارای تجهیزات مهم و پیشرفته بود افزود: پیش از عملیات رزمندگان می دانستند که کدام آشیانه را با کدام سکوی موشکی مورد هدف قرار می دهند. 

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: موشک های ایران همه به هدف خوردند و حتی یکی از آنها رهگیری و منهدم نشد.

سردار عظیمی ادامه داد: پیش از این عملیات ترامپ عنوان کرد که ۵۲ نقطه حیاتی را مورد هدف قرار می دهد اما بعد از این عملیات با ۱۸۰ درجه چرخش در رسانه ها گفت که دنبال صلح هستیم.

وی گفت: آمریکا پس از به شهادت رساندن سرلشگر سلیمانی توقع داشت که ملت ایران شادی کنند اما نتیجه چیزی دیگری شد یعنی نتیجه آن عزت و افتخار ابدی برای ملت ایران بود. 

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: علت عصبانیت آمریکایی ها از ملت قهرمان ایران چیست؟ چرا مرتکب این جنایت شدند که آبرویشان برای همیشه در تاریخ و جهان رفت. 

سردار عظیمی اضافه کرد: آمریکایی ها به دروغ مدعی مقابله با تروریسیم هستند در حالیکه با راه اندازی غائله منافقان ۱۶ هزار تن از هموطنان ما را شهید و کودتاهای مختلف طراحی کردند. 

وی بیان کرد: آمریکایی ها مرتکب جنایت تاریخی در به شهادت رساندن سرلشگر سلیمانی شدند و آن را هم بر عهده گرفتند که با این کار آبرویی برای خود نگذاشتند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:  شهید قاسم سلیمانی یکی از تاثیرگذارترین فرماندهان در مقابله با تروریسم بود و کسی نمی تواند آن را انکار کند. 

سردار عظیمی اضافه کرد: سوریه پیش از حضور مستشاران ایرانی سقوط کرده و آمریکایی ها به اهداف شان نزدیک شده بودند و جنگ به روش خانه به خانه و کوچه به کوچه رسیده بود. 

وی بیان کرد: همه پذیرفته بودند عراق سقوط کرده حتی دو لشگر ارتش عراق بدون شلیک یک تیر تسلیم داعش شدند و همه تجهیزات به دست این گروهک تروریستی افتاده بود.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: فرزندان قهرمان حضرت امام راحل محور مقابله با شرارت های استکبار جهانی هستند. 

سردار عظیمی افزود: انقلاب اسلامی یک واقعیت انکار ناپذیر در تاریخ معاصر است که منشا این تحول بزرگ در نظام بین المللی، مبانی دینی بود.

وی افزود: نظام استکبار سرمایه گذاری زیادی در ایران کرد و همه مقدرات کشور ما بر اساس تامین منافع نامشروع نطام استکبار رقم می خورد. 

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: ملت ایران در کشورشان دارای هویت، اراده، اختیار و استقلال نبودند تا جایی که آمریکایی ها قانونی را به مجلس بردند که ما نتوانیم در برخورد با جرایم و تخلف های آنان کاری کنیم.

سردار عظیمی افزود: ملت ایران در شرایطی زندگی می کرد که تنها در حوزه دفاعی کشور ۵۰ هزار مستشار نظامی به ویژه آمریکایی حضور داشتند.

وی بیان کرد: آمریکایی ها برای بالا بردن میزان درآمد در فیش حقوقی خود یک حق توحش به خاطر حضور در ایران دریافت می کردند، بنابراین تاریخ گذشته، آیینه تمام نمای آینده است و باید به آن توجه کرد.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز زیر فشار سنگین  و جنگ روانی دشمن، افکار جوانان و نوجوانان به سمت و سویی منحرف می شود به گونه ای که انگار قبل از انقلاب تحت مدیریت رژیم ستم شاهی، همه مسایل کشور به خوبی پیش می رفت و مشکلی نداشتیم.

سردار عظیمی گفت: انقلاب و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به تمام معنا یک معجزه بود و اینها تصور نمی کردند انقلاب پیروز شود.

وی اظهار داشت: آنها گام به گام برنامه هایی را انجام می دادند که از این انقلاب بزرگ و تحول اجتماعی بتوانند جلوگیری کنند. 

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: عمل صالح، تقوا، توکل، شجاعت حضرت امام خمینی (ره) کاری کرد که مردم ایران متحول شدند.

سردار عظیمی یادآوری کرد: اقداماتی که آمریکایی بعد از پیروزی انقلاب برای سرنگونی این انقلاب طراحی کردند هر کدام می توانست یک نظام سیاسی را از پا درآورد. 

وی افزود: مساله قومیت ها، مذهب، شیعه، سنی و قومیت ها هر کدام می توانست انقلاب را از پا دربیاورد اما به برکت تقوای امام راحل و تحول ایجاد شده در مردم، جامعه پیروز و ادامه یافت. 

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: اگر ملت ایران فداکاری نکرده، بیدار و در رکاب حضرت امام نبودند به طور حتم نمی توانستیم به رژیم تا دندان مسلح عراق پیروز شویم. 

سردار عظیمی بیان کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با دست خالی و ایمان راسخ وارد میدان جنگ علیه باطل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.