حجت الاسلام کاظم لطفیان روز چهارشنبه در همایش "راهکارهای امیدآفرینی بین امت اسلامی در گام دوم انقلاب" در مشهد افزود: باید با شیوه‌های مختلف به دنبال جلوگیری از ریزش سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بین مردم باشیم.

وی ادامه داد: امروز دشمن به دنبال نفوذ در تفکر نسل جوان است که باید آنان را از این توطئه شوم آگاه سازیم.

وی با اشاره به طرح معامله قرن گفت: اگر سران امت اسلامی از ابتدا توطئه استکبار را برای مردم بازگو می‌کردند، معامله قرن وجود نداشت.

حجت‌الاسلام لطفیان افزود: برخی به اصطلاح سران مسلمان با امضا و سکوت در این خصوص این طرح را پذیرفته‌اند که علما و روحانیون باید این توطئه شوم را برای مردم بازگو کنند.

وی ادامه داد: حکام مرتجع کشورهای عربی در این زمینه سکوت کرده‌اند که نشان از همدستی آنان با رژیم صهیونیستی و آمریکاست.

وی همچنین با اشاره به انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان به دنبال تضعیف روحیه مردم و عدم حضور آنان در این انتخابات هستند که علما و روحانیون باید مردم را از این توطئه آگاه کنند.

حجت‌الاسلام لطفیان افزود: علما و روحانیون در نمازهای جمعه و جماعت باید هویت اسلامی، منافع ملی و امنیت ملی را برای مردم تبیین کنند.

همایش راهکارهای امیدآفرینی بین امت اسلامی در گام دوم انقلاب با حضور جمعی از علمای اهل سنت استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان و سیستان و بلوچستان که دیروز در مشهد آغاز شد تا عصر امروز ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.