به گزارش ایرنا، « احمد طهرانی » روز سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه خمین افزود: این طرح ها با اعتبار یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره برداری شدند.
وی اظهار داشت: ۷۹۰ میلیارد ریال در حوزه عمرانی و ۳۱۰ میلیارد ریال در حوزه اقتصادی هزینه شده است.
فرماندار خمین ادامه داد: برای تکمیل این طرحها یک هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
طهرانی گفت: در مجموع برای طرح‌های آماده بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی تصریح کرد: بهره برداری از این طرحها یک‌هزار و ۱۳۰ فرصت شغلی در خمین فراهم می کند.
فرماندار خمین افزود: ۳۲۰ برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی نظیر مسابقات فرهنگی، مسابقات ورزشی، اردوهای زیارتی کارگاه های آموزشی جشن‌های مردمی همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار می شود.
طهرانی توضیح داد: برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۲ بهمن همزمان با ورود امام خمینی(ره) به کشور از بیت تاریخی امام راحل در خمین آغاز می شود.
وی ، گلباران قبور شهدای خمین توسط استاندار مرکزی و اعضای شورای اداری، برگزاری نشست خبری استاندار با اصحاب رسانه، گلباران بیت تاریخی امام (ره)، نواختن زنگ انقلاب، نشست شورای اداری مشترک استان مرکزی و خمین و دیدار استاندار با مردم روستای چارچشمه از توابع خمین را از برنامه های ۱۲ بهمن در این شهرستان بیان کرد.
فرماندار خمین تصریح کرد: چهار طرح با حضور استاندار مرکزی در این شهرستان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی پست ۴۰۰ کیلو ولت در این شهرستان آغاز می شود.  
طهرانی محوریت برگزاری برنامه های دهه فجر در زادگاه امام خمینی(ره) را مساجد بیان کرد و ادامه داد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب در جامعه است چراکه فاصله بین مردم و مسوولان توطئه جدید دشمنان است.
وی گفت: با توجه به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کشور امسال در شرایط حساسی قرار دارد و دشمنان از تمام ابزار خود برای دلسردی مردم نسبت به نظام استفاده می کنند.
فرماندار خمین با اشاره به اینکه مردمی بودن شاخصه های مهم انقلاب است، تاکید کرد: ملت پرافتخار ایران همواره با حضور هوشیارانه در عرصه های مختلف سیاسی نقشه دشمنان را برهم زدند.
طهرانی ادامه داد: اصحاب رسانه برای ایجاد فضای همدلی در جامعه و برگزاری انتخاب پرشور و حضور گسترده مردم در انتخابات امسال رسالت سنگینی بر عهده دارند.
وی با اشاره به درگذشت « افسانه آروند» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران گفت: این بانوی خبرنگار شفافیت در انعکاس اخبار و رعایت اخلاق حرفه ای را در ۲ دهه فعالیت در این شهرستان سرلوحه کار خود قرار داد.
خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و زادگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی است. 
  
 
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.