سید جلال سیدمحمدی عصر یکشنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه ثبت نام از داوطلبان آغاز شده است افزود: به استناد ماده ۴۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره‎های ذیل آن داوطلبان نمایندگی مجلس می‌توانند از امروز ۱۰ آذر ماه به مدت هفت روز با مراجعه به وزارت کشور، فرمانداری، و...اقدام به ثبت نام کنند.
وی ادامه داد: تمهیدات لازم اندیشیده شده تا با حضور در محل فرمانداری از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر هر روز و تا ۱۶ آذرماه از داوطلبان ثبت نام به عمل آید.
وی افزود: در هر دوره از انتخابات، شعاری تعیین می‌شود که مبنا و محور انتخابات قرار می‌گیرد و شعار امسال نیز "انتخابات ۹۸ گام دوم انقلاب، قانون‌مداری، بی‌طرفی و انسجام ملی" تعیین شده و در دستور کار همه دست اندرکاران انتخابات در هیات اجرایی، نظارت و بازرسی  قرار گرفته است .
فرماندار صومعه سرا تصریح کرد: همانطور که امام خمینی فرموده اند میزان رای ملت است و ما امانتدار رای مردم هستیم و تمام تلاش خود را در اجرای انتخابات باشکوه بکار می گیریم  چون دشمن به طور بی‎سابقه ای در حوزه‎های مختلف از جمله تبلیغی، تحریمی و اقتصادی ورود کرده و همه اهتمام خود را به کار گرفته است .
وی افزود: رسانه ها در حفظ وحدت و پرهیز از تخریب نامزد ها در فضای مجازی نقش مهمی دارند و با اطلاع رسانی آگاهانه می توانند کسانی را که برنامه محور هستند به جامعه معرفی کنند تا مردم به جای رای به شخص ، برنامه محور بودن را ملاک انتخاب قرار دهند.
 سیدمحمدی با اشاره به اینکه انتخابات در کل کشور ارکانی دارد افزود: فرماندار مسوول اجرای قانون انتخابات در قالب یک تیم متشکل از هیات نظارت و بازرسی و امنیتی و نظامی است که هریک بایدوظایف خودرا به خوبی انجام دهند .
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است. صومعه سرا با حدود 128 هزار نفر جمعیت یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.