حجت الاسلام نعمت الله آزموده روز یکشنبه در آیین بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مسجد اعظم امام خمینی(ره)  اسفراین اظهار داشت: کسانی که در راه  خدا جهاد می‌کنند اعمال آنها نزد خدا و انسانهای با بصیرت گم نخواهد شد.  

وی گفت: سلیمانی بودن به اسم نیست بلکه به رسم و اعتقاد است.

حجت الاسلام آزموده با بیان اینکه خون شهید همچون  چشمه از جایی دیگر می جوشد و مسیر را برای پیروزی می گشاید افزود: درس شهدا این است که در راه خدا ثابت قدم باشند.

حجت الاسلام آزموده همچنین با بیان اینکه  ثابت قدم بودن در راه دین خدا هزینه دارد گفت: تکلیف ما این است که در صحنه باشیم و از دشمن نهراسیم.

 و ی افزود: امروز دشمن به دنبال  برهم زدن نظم و امنیت کشور است و هر روز فتنه های بیشترو به روزتری را دنبال می کند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: در گام دوم انقلاب دشمن جری شده و علنی تروریست دولتی  را اعلام و حمایت می کند و حقوق بشر جهانی نیز  که باید سیلی محکمی بر دهان آنان بکوبد به خواب رفته است.

حجت الاسلام آزموده افزود: اما مردم ایران، رهبری، نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه پاسداران به موقع و بدون شتابزدگی پاسخی دندانشکن به رییس جمهوری آمریکا خواهند داد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان شمالی افزود: امروز دشمن جنگ هویتی بر مینای سیاست پایه و مردم محورآغاز کرده است.

حجت الاسلام آزموده  گفت: در این جنگ جوی سیاسی به وسیله عده ای بی بصیرت و  دشمن شاد کن راه می اندازند و مردم  را بی اطلاع در صحنه وارد می کنند تا کار نظام را تمام کنند.

وی با اشاره به نقشه دشمنان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در آبان ماه به دنبال به تعویق انداختن برگزاری انتخابات و تشکیل  مجلس و سپس  مطرح کردن خروج از حاکمیت نظام بود که با  ورود رهبری  به میدان و  قاسم سلیمانی های رهبری این قائله ناکام ماند.

وی  کاهش حضور مردم  در انتخابات و بی تفاوتی به این امر را از جمله اهداف دشمن برای انتخابات مجلس ذکر کرد و افزود: کسانی که می گویند نیاز نیست در انتخاب  شرکت کرد پازل دشمن را تکمیل می کنند.

 مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی روز یکشنبه با حضور مسوولان شهرستان واقشار مختلف مردم در مسجد اعظم امام خمینی (ره) اسفراین برگزار شد و شرکت کنندگان  با مداحی و نوحه سرایی  و سخنرانی  یاد این سردار رشید اسلام و ایران را گرامی داشتند.

شهرستان ۱۲۰هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.