حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی روز دوشنبه درمراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در بندرعباس افزود: ۹ دی یکی از حوادث بسیار مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است؛ حادثه‌ای که حتی به تعبیر رهبر معظم انقلاب به لحاظ اقتضای شرایط، از جهاتی مهم‌تر از حضور ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن ۵۷ است.

وی بیان داشت: ۲۲ بهمن ۵۷ خواست عمومی ملت ایران بود و همه شرایط برای حضور اراده پولادین این ملت برای شرکت در راهپیمایی این روز فراهم بود اما در حادثه ۹ دی که اهانت فتنه‌گران به اسلام و قرآن به سرکردگی آمریکا وایادی آن طراحی شده بود، با افرادی که شناسنامه خودی داشتند اما زیر عَلَم بیگانگان سینه می‌زدند، روبرو بودیم.

این مسوول ناجا اظهارداشت: در فتنه ۸۸ حتی افراد عالی رتبه نظام که از برگزارکنندگان انتخابات خردادماه آن زمان بودند، فضا را فتنه آلود کردند و تشخیص حق از باطل برای مردم دشوار شد که همین امر باعث شد ملت ایران بعد از هشت ماه قضایا را درک کرده و نسخه فتنه‌گران را با حضور میلیونی خود، درهم بپیچند.

۱۵ خرداد ۴۲ آغاز بدخواهی علیه نظام وانقلاب

رییس سازمان عقیدتی وسیاسی ناجا یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران از همان آغاز حرکت خود، یعنی ۱۵ خرداد سال ۴۲ که حاکمیت اسلام و ارزش‌های دینی و اسلامی را به دست گرفت، با بدخواهی بدخواهان روبرو بود اما با اراده پولادین مردم و وارد صحنه شدن آن‌ها، نخستین پیروزی خود را در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به ثبت رساند تا احیاگر اسلام ناب محمدی باشد.

ادیانی اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران پایان غلبه تفکر غرب بر اسلام بود و درست در روزگاری به پیروزی رسید که دشمن تبلیغ می‌کرد دین نمی‌تواند بشر را هدایت کند.

ادیانی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن همچنان با جریان‌ها و گروه‌هایی خاص، جنگ تحمیلی هشت ساله را علیه ایران طراحی کرد و شاهد بودیم که در این جنگ تنها با عراق نمی‌جنگیدیم بلکه تمام آمریکایی‌ها و دولت‌های غربی در اختیار صدام بود اما یک وجب از خاک میهن‌مان با حضور ملت جان برکف ایران برای نخستین بار در تاریخ در دست دشمن نیفتاد و آبرویی برای نظام شد.

وی گفت: درهمین زمان رهبر معظم انقلاب که رییس جمهوری ایران را برعهده داشتند و ۲ سال به پایان جنگ مانده بود اعلام کردند که دشمن برای این جنگ، تهاجم فرهنگی را طراحی کرده که کسی باور نمی‌کرد.

این مقام ناجا ادامه داد: دشمنان نتوانستند با تهاجم فرهنگی به اهداف خود دست یابند و در سال ۸۸ با جنگ سیاسی و طراحی انقلاب مخملی خواستند از طریق صندوق‌های رای و به اصطلاح خود ادعای تقلب انتخاباتی، جمهوری اسلامی را سرنگون کنند و آبروی این نظام را ببرند که ۹ دی پایان بخش این توطئه بزرگ دشمن بود.

ادیانی گفت: طبق بیان رهبر فرزانه انقلاب عنصر ایمان دینی و حضور مردمی تجلی بخش حماسه ۹ دی بود؛ چرا که هرجا مردم وارد صحنه شوند عرصه را برای نفوذ استکبار تنگ می‌کنند.

به گفته وی، این فتنه‌گران و کسانی که این فتنه را در کشور راه انداختند، آسیب‌شان به نظام کمتر از جنگ هشت ساله دفاع مقدس نبود و دشمن را برای توطئه‌های بعدی جسورتر کرد.

مسوول سازمان عقیدتی وسیاسی ناجا تاکید کرد: دشمن از این نظام و گفتمان انقلاب اسلامی ضربه‌های سختی خورده  که بعد از شکست درجنگ روی به فتنه ونفوذ آورده است و حتی فتنه آبان‌ماه ۹۸ را نیز طراحی آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و عربستانی‌ها با همراهی نفوذی‌ها می‌دانیم.

ادیانی ادامه داد: هیچ نظام و ملتی با تهدید بیرونی از بین نرفت؛ اگر مسوولان اجرایی، قضایی و بخش‌های گوناگون کشور دچار اشتباه باشند و راه چاره را در سازش و نجات کشور را در مذاکره و تسلیم بدانند، موجب شکست نظام خواهدشد.

به کسانی رای دهید که تحقق بخش تمدن بزرگ انقلاب باشند

مسوول سازمان عقیدتی وسیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی خطاب به مردم گفت: بدانید یکی از درس‌های حادثه ۹ دی به دشمن در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی ومیان دوره‌ای خبرگان رهبری این است که به پای صندوق‌های رای بروید و به کسانی رای دهید که بتوانند بیانیه گام دوم انقلاب که همان دستیابی به تمدن بزرگ انقلاب اسلامی است را محقق کنند.

ادیانی تاکید کرد: به نامزدهایی رای دهید که به تعبیرامام راحل طعم فقر را چشیده باشند و به قدرت به عنوان طعمه ننگرند و با روی کارآمدن مجلسی مقتدر و انقلابی، قانونی وضع کند که زمینه ساز تمدن نوین اسلامی باشد.

باید قدردان مردم ایران باشیم

این مقام مسوول ادامه داد: باید قدردان ملت ایران بود که تا به امروز با حضور میلیونی خود در همه صحنه‌ها، توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن را خنثی کردند, این ملت سهم شان را به انقلاب و اسلام ادا کردند و شایسته خدمت هستند.

ادیانی گفت: باید بدانیم با حضور همین مردم انقلاب کردیم، درجنگ تحمیلی پیروز شدیم، فتنه دیماه ۸۸ و فتنه آبان ۹۸ را خنثی کردیم و اکنون نوبت مسوولان است که به جای اینکه با مشاجره سیاسی، نظریه پردازی‌ها و سخنرانی‌هایی خود مردم را به آشوب دعوت کنند، به وظیفه قانونی خود و خدمت به ملت بپردازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.