«مهرداد بذرپاش» روز دوشنبه در همایش گرامیداشت ۹ دی، روز ملی بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت در مصلی بیت‌المقدس اراک، افزود: مدل مشارکتی آحاد جامعه در فرآیند توسعه، عامل موفقیت کشورهای مختلف جهان است که باید در کشور ما نیز اجرایی شود.

وی ادامه داد: پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور باید در بین آحاد جامعه به خصوص جوانان شکل بگیرد و خادمان ملت نیز برنامه و عمل متفاوت‌تر نسبت به گذشته داشته باشند و مردم کم ادعا، نجیب و همیشه در صحنه ایران اسلامی را با عملکرد مناسب خود قانع کنند.

رییس هیات مدیره بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) بیان کرد: مردم در انتخابات پیش‌رو نیز باید به کسانی که نسخه کارگشا برای مسائل کشور داشته باشند، رای دهند. 

بذرپاش با اشاره به آلودگی هوای شهر اراک اظهار داشت: داوطلبان انتخاباتی این شهر باید برای حل این مشکل بزرگ و همچنین استفاده حداکثری از صنایع این شهر برای حل مشکل بیکاری به مردم برنامه ارایه کنند.

وی ادامه داد: مساله اصلی امروز کشور اقتصاد است و تمام ظرفیت دولت و مجلس شورای اسلامی باید برای حل مشکل اقتصادی و معیشتی مردم به‌کار گرفته شود. 

رییس هیات مدیره بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) گفت: ملت ایران ۴۰ سال پیش به انقلاب اسلامی ایران رای دادند و همچنان نیز با وجود تمامی مشکلات پای این انقلاب ایستاده‌اند و تاریخ باید مقابل این مردم آگاه و همیشه در صحنه سر تعظیم فرود آورد.

بذرپاش افزود: در شرایطی که مجموع کشورهای جهان تحت سیطره ۲ قطب کمونیست به سرکردگی شوروی و لیبرالیسم به سرکردگی آمریکا قرار داشتند امام راحل، انقلاب اسلامی را به جهانیان معرفی کردند.

وی ادامه داد: بسیاری از مشکلاتی که امروز بر جمهوری اسلامی ایران تحمیل می‌شود ناشی از قدرت و اقتدار نظام است.

رییس هیات مدیره بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) اضافه کرد: کشورهای قدرتمند جهان بعد از جنگ جهانی دوم فرصت توسعه را پیدا کردند اما از انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سال بیشتر نمی‌گذرد.

بذرپاش گفت: بیشتر کشورهای همسایه ایران اسلامی اکنون درگیر جنگ و ناامنی هستند اما امنیت در نقاط مختلف کشورمان حاکم است.

رییس هیات مدیره بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) بیان کرد: آحاد جامعه با حمایت از ولایت فقیه در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کنند.

بذرپاش اظهار داشت: تکرار نقاط قوت و پرهیز از نقاط ضعف ۴۰ سال گذشته، اساس و بنیان ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی است و آحاد جامعه باید در آن مشارکت گسترده داشته باشند. 

آیین گرامیداشت ۹ دی در ۳۲ نقطه استان مرکزی برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.