امیر رضا حضرتی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز مشهد که در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد افزود: نیروهای مسلح کشور، خط قرمز ما هستند و همین ها بودند که سایه جنگ را از روی کشور برداشتند و کسانی که به عکس سردار رشید ما هتک حرمت می کنند در راه دفاع از کشور خود هیچ کاری نکرده اند و نمی کنند.
وی با اشاره به حضور سفیر انگلیس در تجمعات پس از سقوط هواپیمای اوکراینی ادامه داد: آنچه مسلم است میدان داری انگلیسی های روباه صفت خبیث در این فاجعه دل‌های ایرانیان را مکدر و نگران کرد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی گفت: حضور سفیر کشور روباه پیر در هدایت مدیریت میدان منحرف کردن و سوء استفاده از واکنش جوانانه دانشجویان و جوانان ایران تا گردهم آوردن نمایندگان کشورهای قربانیان و صدور آن بیانیه تعجب آور و خارج از عرف و از همه مهمتر اصرار عجیب آنان در خارج کردن جعبه سیاه به فرانسه معلوم الحال همگی نگران‌کننده و نشان از کتمان کشف رمز این فاجعه و بیانگر سناریویی چند لایه است.
حضرتی با  اشاره به ویژگی ولایتمداری سردار سلیمانی افزود: سردار سلیمانی یک شخص نیست بلکه یک مکتب است و سراسر جمهوری اسلامی و منطقه پر است از قاسم سلیمانی ها که تا نابودی دشمنانشان آرام و قرار ندارد اما رویداد بی نظیر دیگر که همه جهان را انگشت به دهان کرد حضور ده‌ها میلیونی ملت شریف ایران و صدها هزار نفری ملت قدردان عراق و دیگر کشورهای منطقه مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی و گرامیداشت مقام او بود.

وی ادامه داد: این حضور بدون شک یکی از بی‌نظیرترین تشییع پیکرها در جهان بود که تاریخ به خود دیده است و موجب شد که تمامی جهان، نفرت ملت ایران و عراق و منطقه را از آمریکای جنایتکار به عینه مشاهده کنند و فریاد انتقام تنها چیزی بود که جهان می شنید و همین فریادها به تعبیر مقام معظم رهبری سوخت موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زیر و رو کردن پایگاه آمریکایی در عراق شد.

او اضافه کرد: در پاسخ موشکی سپاه به اقدام تروریستی دولت آمریکا این فقط پایگاه آمریکا نبودکه شخم زده می‌شد بلکه درک هیبت و هیمنه آمریکا و استکبار جهانی بود که با خاک یکسان می‌شد.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی به انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: در انتخاب اصلح به وحدت جامعه نخبگانی و انقلابی کشور و استان نیاز داریم تا مردم بتوانند با اطمینان به افراد مورد نظر خود رای دهند اما باز هم وقت انتخابات برخی شروع به تخریب بی‌رحمانه شورای نگهبان می‌کنند.

حضرتی افزود: اعضای شورای نگهبان بدانند ما از عملکرد قانونی و انقلابی آنها تمام قد دفاع می کنیم و به کسانی که به هر دلیل تخریب این شورا به عنوان یک نهادی قانونی را انجام می‌دهند هشدار می‌دهیم که در پازل دشمن بازی نکنند و دشمن شادکن نشوند و از آنها که التزام به قانون شعار روز و شبشان است می‌خواهیم به قانون التزام داشته باشند و درخواست خود را قانونی مطرح کنند و شورای نگهبان هم مانند همیشه بدون توجه به هجمه ها وظیفه خود را در تایید و یا عدم تایید نامزدهای داوطلب نمایندگی انجام دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.