ایرج ناصری مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص نحوه توزیع سوخت در بین روستائیان استان خراسان رضوی گفت: بنابر وظیفه‌ تعیین شده برای این سازمان، سوخت مورد نیاز کشاورزان و بهره‌برداران شامل نفت سفید، گازوئیل و بنزین در چارچوب شبکه تعاون روستایی توزیع می شود.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و برودت هوا، تامین سوخت یکی از ضروریات اجتناب ناپذیر در مناطق روستایی و برای کشاورزان و بهره‌برداران است تا بتوانند نسبت به تولیدات این حوزه اقدام کنند و شبکه تعاون روستایی تمام تلاش خود را برای توزیع به موقع سوخت انجام می دهد.

وی ادامه داد: توزیع گاز طبیعی و گاز مایع نیز در تعدادی از شهرستانها به فراخور نیاز توسط شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی انجام می شود.
مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: توزیع سوخت، آرد روستایی و نهاده های کشاورزی از جمله کود، سم و بذر از مهمترین خدماتی است که به کشاورزان در روستاهای این استان ارائه می شود.
۶۵۵ تشکل شامل تعاونیهای روستایی، تعاونیهای تولید کشاورزی زنان روستایی و سهامی زراعی و نظام صنفی در خراسان رضوی فعالیت دارند.

این استان از نظر تعداد تشکل در کشور رتبه نخست را دارد. یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی در دو هزار و ۵۴۰ روستای این استان سکونت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.