محمد رضا کلایی روز شنبه در مراسم رونمایی از فرآیندهای نوین مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد با عنوان سامانه ۱۳۷، افزود: شهروندان به شرط اثرگذار بودن نرم افزارهای نوین در رشد استفاده از این اپلیکیشن‌ها مشارکت می‌کنند. 
وی اظهار داشت: شهر را با مردم اداره می‌کنیم بنابراین باید با مردم هماهنگ و پاسخگو باشیم.
وی گفت: تمام ابزارها و فرآیندها به قصد برآورده‌کردن خواست مردم بکارگیری می‌شود و اگر به صورت مثبت این اتفاق رخ دهد، همراهی مردم بیشتر خواهد شد.

شهردار مشهد افزود: تمرکز مدیران مناطق و ستادی باید بر درخواست‌های مردمی باشد، مدیران باید خواسته‌ها و سفارشات شهروندان را از فیلتر این برنامه (سامانه ۱۳۷) بگذرانند و اگر منطقی و مشروع است، در حداقل زمان ممکن نسبت به پاسخگویی اقدام کنند.

فرماندار مشهد نیز در این مراسم گفت: در ایام آخر صفر چهار میلیون و ۸۵۰ هزار زائر به مشهد سفر کردند و ما تنها با توانایی‌های شهر مشهد از جمله تلاش‌های مدیریت شهری از این تعداد زائر پذیرایی کردیم.
محمد رضا هاشمی افزود: یکی از این راه‌های توجه به خواسته‌های مردم ایجاد راه‌های دسترسی مختلف برای شهروندان مانند سیستم‌های هوشمند مرکز ۱۳۷ است. 
وی ادامه داد: البته در کنار راه‌اندازی این سامانه‌ها نیازمند فرهنگسازی و اطلاع‌رسانی به شهروندان برای استفاده از این سیستم‌ها نیز هستیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: محدودیت کردن مبادی پیام رسانی در دستور کار است و می‌کوشیم سامانه های واحدی راه‌اندازی کنیم.
شهریار آل شیخ افزود: با استفاده از فرایند نوین ارتباطی در سامانه ۱۳۷ امکان رصد کردن پیام ها با سهولت فراهم شده‌است.
با اجرای طرح جدید در سامانه ۱۳۷ شهرداری مشهد، پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان توسط مدیران شهرداری انجام می‌شود که علاوه بر سرعت ، باعث افزایش کیفیت پاسخ ها نیز خواهد شد.
بطور متوسط روزانه هزار تماس از سوی شهروندان مشهد با سامانه تلفنی مرکز ارتباطات مردمی شهرداری به شماره ۱۳۷ برقرار می‌شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.