روابط عمومی استانداری خراسان رضوی سه شنبه شب به نقل از معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان گزارش داد: هدف از برگزاری این نشست، برنامه‌ ریزی برای کاهش زمان، هزینه و مراجعات مرتبط با سرمایه گذاری است زیرا در شرایط کنونی کشور چاره‌ای جز تسهیل فرآیند های کسب‌ وکار ندارد.
علی رسولیان افزود: باید با استفاده از فرایندهای الکترونیکی، استعلام ها را حذف و زمان صدور مجوزهای کسب و کار را کاهش دهیم.

وی اظهار داشت: برای کاهش زمان صدور مجوز جهت احداث واحد های اقامتی، تفریحی، گردشگری و پذیرایی مقرر شده است دستگاه‌ها پاسخ استعلام را حداکثر ظرف دو هفته ارسال کنند و روند قرارگیری در کارگروه زیربنایی نیز به یک هفته کاهش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به نامشخص بودن زمان برگزاری شورای برنامه‌ ریزی و توسعه استان، تمهیداتی در این زمینه اندیشیده خواهد شد.

هم اکنون بیش از ۲۰۰ هتل یک تا پنج ستاره با ظرفیت حدود ۷۵ هزار نفر شب در خراسان رضوی فعالیت دارند. 

کلانشهر مشهد با وجود بارگاه مطهر رضوی و میزبانی سالانه ۲۷ میلیون زائر و مسافر داخلی و حدود سه میلیون گردشگر خارجی، برخورداری از بیش از ۵۵ درصد واحدهای اقامتی کشور و بهره مندی از بالاترین سطح کیفیت خدمات هتلداری با نازلترین قیمت جایگاه والایی در صنعت گردشگری و میزبانی دارد. 

۸۰۰۵/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.