رئیس اداره زندان سبزوار گفت: هزینه مراسم روز خبرنگار در شهرستان سبزوار صرف آزادی سه زندانی جرایم غیرعمد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، محمد بسکابادی در این خصوص گفت: کانون خبرنگاران شهرستان سبزوار در اقدامی خداپسندانه و با مشارکت نیکوکاران با اهدای هزینه‌های روز خبرنگار، زمینه بازگشت سه زندانی را به آغوش خانواده‌های خود فراهم کردند.

وی ادامه داد: هم اینک ۴۸ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی حدود ۷۰ میلیارد ریال در  این شهرستان‌ برای رهایی از زندان چشم انتظار کمک‌‌های خیران و افراد نیکوکار هستند.

رئیس اداره زندان سبزوار گفت: از محل کمک‌های جشن گلریزان سال جاری ۱۳ زندانی جرایم غیر عمد در شهرستان‌های سبزوار و جوین آزاد شدند و به آغوش خانواده‌‌های خود بازگشتند.

مسئول کانون خبرنگاران شهرستان سبزوار نیز گفت: آزادی سه زندانی جرایم غیر عمد با همکاری این کانون، خیران و امور زندان‌ها انجام شد.

رضا نامنی افزود: خبرنگاران نشان دادند علاوه بر نشر خبرهای مردمی در پی حل مشکلات مردم با ورود مستقیم به این مسائل هستند.

رئیس کانون خبرنگاران افزود: سبزوار از قطب‌های رسانه‌ای خراسان رضوی است. رسالت خبرنگاران انعکاس توانمندی‌های شهرستان و مشکلات مردم و انتقال آن به مسئولان است.

وی عنوان کرد: خبرنگاران بلندگوی مردم بین مسئولان هستند و با انتشار و انعکاس مشکلات و دردهای مردم، مسئولان را نسبت به آن با خبر می‌کنند و از طرفی با بیان خدمات دستگاه‌ها پل ارتباطی مسئولان و مردم هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.