حجت الاسلام محسن لزگی سه شنبه شب در مراسم جشن گلریزان و کمک به آزادی زندانیان نیازمند گناباد و بجستان تعداد این قبیل زندانیان در زندانهای استان را 446 نفر با مجموع بدهی 400 میلیارد ریال ذکر کرد.
وی ادامه داد: از این میزان بدهی با همراهی خیران و روسا و مددکاران زندانهای استان 160 میلیارد ریال از شاکیان تخفیف گرفته شد و از 240 میلیارد ریال بقیه تا کنون 80 میلیارد ریال به صورت کمک بلاعوض برای آزادی زندانیان پرداخت شد.
معاون فرهنگی اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: همچنین خیران در همین مدت 25 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد مشارکت کردند.
لزگی افزود: چهار هزار و 110 نفر خانواده مددجویان زندانیان خراسان رضوی تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان استان قرار دارند که پارسال 18 میلیارد و 410 میلیون ریال مستمری به آنها پرداخت شد.
دادستان عمومی و انقلاب گناباد هم گفت: از مجموع 208 نفر زندانی زندان این شهرستان شش نفر زندانی جرائم مالی هستند که برای آزادی آنان 12 میلیارد ریال نیاز است.
حمید رضا بنی اسدی افزود: 270 نفر خانواده زندانیان این زندان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان قرار دارند.
وی ادامه داد: خیران گناباد و بجستان سال 1397 در مجموع 735 میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد مشارکت کردند و افزون بر 810 میلیون ریال برای کمک به خانواده های زندانیان هزینه شد.
در این مراسم، خیران و نیکوکاران 490 میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد مشارکت کردند.
شهرستانهای گناباد و بجستان دارای یک زندان مستقر در گناباد است.
شهرستان گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
1922/2095
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.