به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل زندان های استان بوشهر به نقل از مدیرکل اقدامات حمایتی سازمان زندانهای کشور در این آیین گفت: رسالت انجمن های حمایت و ارائه خدمات به گروه هدف انجمن که همان خانواده زندانیان است، نقش بسزایی در اصلاح و تربیت و حفظ کرامت خانواده زندانیان دارند.
علی اکبری افزود: راه اندازی انجمن به عنوان یک سازمان مردم نهاد پشتوانه و همیار مناسبی برای مسئولان در زمینه توجه و حل مشکلات مردم خواهد بود.
وی از تلاش و زحمات همه مسئولان محلی و استانی در ایجاد انجمن حمایت زندانیان تقدیر کرد و گفت: این اقدام خیرخواهانه و خدا پسندانه موجب رضایتمندی مردم و گسترش خدمات به خانواده زندانیان خواهد داشت.
رئیس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان های استان بوشهر گفت: در اجرای حمایت از خانواده زندانیان و حفظ پاسداشت کرامت انسانی گروه های هدف، این انجمن راه اندازی می شود.
حسن سلامی، از مشارکت مسئولان کشوری، استانی و محلی در حمایت و پشتیبانی در ثبت و راه اندازی انجمن تقدیر کرد و افزود: انجمن حمایت زندانیان جایگاه و نقشی مهم در پیشگیری از بزه کاری خانواده زندانیان و سلامت خانواده مددجویان دارد.
سیدعلی پاک نژاد فرماندار گناوه هم از شروع بکار انجمن ابراز خرسندی کرد و گفت: باتوجه به زیر ساخت ها و توانمندی های شهرستان در ابعاد مادی و معنوی برای حمایت از خانواده زندانیان آماده هرگونه مساعدت و همکاری با این انجمن هستیم.
در پایان این آیین نادر خدری از معتمدان و افراد نیک اندیش گناوه به عنوان مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان این شهرستان معرفی شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.