مدیرکل زندان های کردستان گفت: رسالت انجمن حمایت زندانیان، کمک در جهت کاهش آسیب های ناشی از مجازات حبس بر فرزندان و خانواده های زندانیان است.

به گزارش ایلنا، اسحاق ابراهیمی با بیان این مطلب، گفت: در حال حاضر 280 خانواده با تعداد عائله 650 نفر تحت پوشش خدمات انجمن حمایت زندانیان سنندج شامل؛ مستمری ماهیانه، توزیع سبد غذایی، البسه و پوشاک، پرداخت هزینه های پزشکی و درمانی، برگزاری کلاس های مهارت های اساسی زندگی و ... هستند و خدمات دریافت می کنند.

وی همچنین بیان داشت: به مناسبت بازگشایی مدارس 380 میلیون ریال کمک غیر نقدی به فرزندان زندانیان نیازمند ارائه شده است که بیشتر آنها از سوی خیرین و قسمتی نیز به وسیله منابع درآمدی انجمن حمایت زندانیان سنندج تامین شده است.

مدیرکل زندان های کردستان در ادامه افزود: انجمن حمایت زندانیان در طول سال تحصیلی خدماتی متنوع دیگری از جمله پرداخت شهریه کلاس‌های فوق‌برنامه مانندکلاس‌های زبان، کلاس‌های ورزشی و ... را نیز متقبل می شود.

ابراهیمی رسالت انجمن حمایت زندانیان را کمک مادی و معنوی به خانواده های زندانیان در راستای کاهش آسیب در میان آنان دانست و بیان داشت: بر اساس اصل شخصی بودن مجازات نمی بایست هیچ گونه آسیبی از قبل زندانی شدن فرد، دامنگیر خانواده وی شود که در این راستا انجمن های حمایت زندانیان با کمک خیرین و نیکوکاران، آسیب های ناشی از مجازات حبس بر فرزندان و خانواده های زندانیان را به حداقل ممکن می رسانند.

وی در پایان سخنان خود، حمایت از زندانیان و خانواده های آسیب پذیر آنان را امری اجتناب ناپذیر دانست و تاکید کرد: نتایج مثبت حمایت از خانواده های آسیب پذیر زندانیان، سلامت و امنیت جامعه است که در این راستا می طلبد مردم، مسئولین و دست اندرکاران زندانها را که رسالت اصلی آنها نیز در همین راستا می باشد، یاری دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.