شهردار تایباد گفت: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و برگزاری مراسم ساده و به دور از تجملات برای تمام اقشار به ویژه قشر متوسط شهرستان این تالار که یک مکان بسیار ساده با یک سالن پذیرایی بود امروز طی مراسمی پس از توسعه و بازسازی افتتاح شد.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، ایوب سیدالحسینی عنوان کرد: ایجاد فضایی مناسب برای برگزاری مراسم ازدواج جوانان در جهت پیروی از سنت پیامبر و دین اسلام یکی از اقدامات موثر در ترویج این فرهنگ است.

وی مطرح کرد: طرح توسعه تالار خوشبختی به مساحت 250 متر با اعتبار پنج میلیارد ریال توسط این شهرداری در 2 سالن مجزای ویژه آقایان و خانم‌ها افتتاح شد.

وی با اشاره به سایر خدمات شهرداری تایباد در سال جاری بیان کرد: طرح روکش آسفالت از دو ماه پیش آغاز و در مجموع 25 میلیارد و 300 میلیون ریال و جهت لایروبی جداول و خیابان‌ها یک میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است.

در ادامه فرماندار شهرستان تایباد طی سخنانی اظهار کرد: خانواده به عنوان مهم‌ترین رکن در جامعه محسوب می‌شود و سنت ازدواج می‌تواند کمک بسیار خوبی به کاهش آسیب‌های اجتماعی کند.

محسن سیاح اظهار کرد: برگزاری ازدواج‌های آسان به دور از تشریفات و تجملات به ترویج این فرهنگ کمک بسزایی می‌کند.

وی بلوغ زودهنگام و ازدواج دیرهنگام را مشکل امروز جامعه ذکر کرد و افزود: چه خانواده و چه دولت برای رفع این دغدغه‌ها، همه باید کمک کنند؛ خوشبختانه اتفاقات خوبی در حوزه تسهیلات ازدواج افتاده است.

رئیس شورای شهر تایباد نیز در این مراسم گفت: سال گذشته در راستای ارائه خدمات بهتر و توسعه شهری 98 جلسه رسمی و 52 کمیسیون مختلف شامل برنامه بودجه، بهداشت، عمران و شهرسازی، فرهنگی و اقامتی و... برگزار شد.

شیراحمد جهانی افزود: در سال جاری برای برطرف کردن مشکلات محله‌ای، طرح مسجد گردشی با همکاری شهرداری و شورای شهر تایباد اجرا و تاکنون جلسات بررسی و پیگیری با اعضای هیئت امنای 15 مسجد اهل سنت و تشیع این شهر انجام شده است.

وی بیان کرد: سیاست شهرداری و شورای شهر حفظ فضای سبز و ایجاد طرح‌های آبیاری نوین و آبیاری تحت فشار است همچنین بیشتر میادین و بلوارهای سطح شهر برای آبیاری فضای سبز لوله‌گذاری شده است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.