معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با استقبال از پیشنهاد تشکیل مجمع خیرین ازدواج در استان گفت: با مشارکت خیرین می توان بسیاری از مشکلات و موانع ازدواج جوانان از جمله مشکل تامین مسکن و جهیزیه را مرتفع کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، علی مصطفوی در سی و دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که با محوریت ازدواج جوانان برگزار شد با اشاره به در پیش رو بودن هفته ازدواج از تمامی دستگاه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان خواست در زمینه برگزاری برنامه ها و نمایشگاه هفته ازدواج مشارکت لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی همچنین بر لزوم تسهیل در پرداخت وام ازدواج به جوانان تاکید کرد و افزود: ضرورت دارد وام ازدواج به جوانان با شرایط آسان‌تری پرداخت شود تا مشکلات مالی جوانان در آستانه زندگی مشترک کمتر شود.

مصطفوی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی و ارائه مشاوره به جوانان پیش از ازدواج در تحکیم بنیان خانواده و کاهش نرخ طلاق بسیار موثر است.

وی راه اندازی کلینیک سلامت جنسی را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: ارائه آموزش و راهکارهای درست در راستای ارتقای سلامت جنسی بسیار پراهمیت و ضروری است؛ سلامت جنسی جزئی از بهداشت باروری است که تاثیر و نقش زیادی بر سلامت افراد و جامعه دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایسنا؛ ۱۲ تا ۱۸ مرداد به مناسبت پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به نام هفته ازدواج نامگذاری شده است.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.