رییس اداره‌ کمیته امداد منطقه دو شهرستان زاهدان گفت: تاکنون ۴۱۵ میلیون تومان برای ساخت، تعمیر، بازسازی و مقاوم سازی مسکن مددجویان این شهرستان هزینه شده است .

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، محمد کیخا، با اشاره به اینکه داشتن سرپناه امن به عنوان مکانی برای آسایش اعضای خانواده‌های مددجو یکی از مهمترین برنامه‌های این نهاد است، افزود: این اعتبار در راستای کمک به ساخت، خرید مسکن شهری، بهسازی، مقاوم سازی مسکن روستایی، تعمیر، تکمیل، بازسازی مسکن و همچنین ساخت سرویس بهداشتی مددجویان هزینه شده است .

رییس اداره‌ کمیته امداد منطقه دو شهرستان زاهدان با بیان اینکه ساخت ۱۱۶ واحد مسکونی مددجویی با مشارکت سازمان برنامه و بودجه در سال جاری در دستور کار این نهاد قرار دارد، اعلام کرد: برای هر واحد مسکونی ۵۰ میلیون تومان و جمعا پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است .

کیخا با اشاره به عملکرد سه ماهه نخست سال جاری حوزه مسکن این نهاد، گفت: در این مدت ۲۳ مورد تعمیرات مسکن، ۱۰ مورد ساخت سرویس بهداشتی با صرف ۴۵ میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسیده است .

وی افزود: از همت خیرخواهانه و مشارکت خیران و نیکوکاران در عرصه‌ی خدمت گذاری به قشر محروم جامعه به ویژه در ارتباط با ساخت منازل مسکونی جای تقدیر و تشکر دارد .

رییس کمیته امداد منطقه دو شهرستان زاهدان گفت: همچنین علاوه بر ارایه خدمات مسکن در بخش‌های فرهنگی، معیشتی، بهداشت و درمان، مسکن، کمک به امر ازدواج جوانان، بیمه های اجتماعی زنان سرپرست خانوار، ایتام، دانش‌آموزان و دانشجویان  اقدامات لازم انجام می‌شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.