عضو شورای روستای ساق گفت: همزمان با دهه کرامت و برای اولین بار، جشنواره و مسابقات استانی بومی و محلی با حضور ۱۵۰ ورزشکار در روستای ساق از توابع شهرستان زاوه برگزار گردید.
مجتبی کلماتی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا- منطقه خراسان، اظهار کرد: این مسابقات در چهار رشته طناب‌کشی، چوب‌کشی، هفت سنگ مهارتی و پلخمون برگزار شد.
وی شادسازی در میان خانواده‌هایی که در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند را از مهم‌ترین اهداف برگزاری مسابقات بازی‌های بومی و محلی دانست.
عضو شورای اسلامی روستای ساق با بیان اینکه این دوره از مسابقات توسط پنج داور استانی قضاوت شده از مسئولان خواست ضمن توجه بیشتر به این روستا در راستای رفع آسیب‌های اجتماعی که بسیاری از جوانان روستای ساق را تهدید می‌کند تلاش کنند.
وی همچنین افزود: باتوجه به اینکه جوانان روستا از کمبود امکانات ورزشی و تفریحی رنج می‌برند، امیدواریم مسئولان در راستای رفع این کمبودها تلاش کنند.
کلماتی‌پور یادآور شد؛ بر اساس آخرین سرشماری روستای ساق با ۷۵۰۰ نفر جمعیت یک هشتم جمعیت شهرستان زاوه را به خود اختصاص داده است.
به گزارش ایسنا؛ این مسابقات با حضور دکتر جعفری، ریاست فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی جمهوری اسلامی ایران با شعار "ورزش آری، اعتیاد هرگز" در محل استادیوم ورزشی شهدای ساق برگزار شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.