رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: 158 مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف شهرستان گناباد اعزام شده اند که از این تعداد 138 مبلغ و 20 مبلغه اعزامی از مشهد و مستقر در قالب طرح هجرت فعالیت دارند.
حجت الاسلام محمدرضا رحمانی افزود: اقامه نماز های جماعت، سخنرانی، بیان احکام و تفسیر قرآن، ترویج باورها و اعتقادات دینی و مبارزه با آسیب های اجتماعی، پیشگیری از طلاق و اعتیاد از جمله ماموریتها و برنامه های مبلغان در ماه مبارک رمضان است.
حجت الاسلام محمد زنگنه رئیس اداره تبلیغات اسلامی خواف هم با اشاره به اعزام 40 مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان به مناطق شهری و روستایی این شهرستان گفت: مبلغان اعزامی در کنار برگزاری نمازهای جماعت و دوره های قرائت و تفسیر قرآن کریم و بیان احکام و رفع شبهات دینی، به ترویج حمایت از کالای ایرانی، تبیین مولفه های مقابله با آسیب‌ های اجتماعی از دیدگاه ارزشهای اسلامی و معرفی الگوهای قرآنی می پردازند.
حجت الاسلام هادی شکاری کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی بجستان هم گفت: 26 مبلغ و مبلغه نیز در نقاط شهری و روستایی این شهرستان طی ماه رمضان به تبلیغ علوم دینی می پردازند.
شهرستانهای خواف، گناباد و بجستان در مجموع با 270 هزار نفر جمعیت به ترتیب در 270، 287 و 278 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارند.
2095/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.