* روزنامه خراسان
تیتر نخست این روزنامه عنوان 'هشدار جدی جمعیتی' انتخاب شده و در توضیح کوتاهی در خصوص آن آمده است 'مرکز آمار: اگر با شرایط موجود جمعیتی پیش برویم تا سال 1400 رشد باروری صفر می شود'.
عکس نخست این روزنامه نیز مربوط به بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) می باشد که با عنوان 'ما را داغی است که بر دل مانده است' منتشر شده است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
این ویژه نامه با اشاره به افتتاح چند مرکز جامع خدمات بهزیستی و کاهش آسیب اعتیاد در حاشیه شهر مشهد نوشت: 'مرهمی بر آسیب های اجتماعی حاشیه مشهد'.
عکس نخست این روزنامه نیز مربوط به همدردی مردم مشهد با قربانیان فاجعه تروریستی در کابل است که با عنوان 'همدردی با مردم افغانستان' منتشر شده است.

* روزنامه قدس
این روزنامه عنوان '8 مطالبه بر زمین مانده کارگران از دولت دوازدهم' را در جایگاه تیتر نخست منتشر کرد و در جایگاه عکس نخست نیز با انتشار تصویری از حضرت امام (ره) نوشت: 'سیره امام محرومان'

* ویژه نامه روزنامه قدس
عنوان نخست این ویژه نامه به نقل از یکی از نمایندگان مردم مشهد با عنوان 'هدر رفت 40 میلیون لیتر آب شرب در مشهد' منتشر شد.
تصویری از نمایشگاه قرآن و عترت نیز عکس نخست این شماره است که با عنوان 'گشایش نمایشگاه قرآن و عترت در جوار حرم مطهر' انتشار یافته است.

* روزنامه شهرآرا
عکس و تیتر نخست این روزنامه با روتیتر 'ابراز همدردی مشهدی ها با قربانیان انفجار تروریستی کابل با حضور در مقابل کنسولگری افغانستان' و عنوان 'همدلانه با همسایه' مربوط به این رخداد است.
7496/507
خبرنگار:آرزو جاودانی**انتشار دهنده:شاهین فرشاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.