مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، گفت: یکی از راهکارهای مهم رونق تولید و عملیاتی کردن برنامه‌های آن، پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی و تولیدی بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم در نشست مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، اظهار کرد: در راستای عمل به اقدامات طرح رونق تولید، کلینیک صنعت در استان بر اساس ضوابط ابلاغی جدید سازمان راه اندازی و ارائه خدمات مشاوره رایگان برای بهبود وضعیت کسب و کار واحدهای راکد و نیمه راکد و مشکلاتی که دارند داده می‌شود.

وی افزود: کلینیک صنعت استان از مشاوران مجرب و متخصص و اساتید دانشگاهی تشکلیل و طبق برنامه ریزی انجام شده، عارضه یابی واحدهای صنعتی و تولیدی به خصوص راکد و نیمه راکد را انجام می دهد تا شاهد تولید و اشتغال در این واحدها باشیم ضمن آنکه از ظرفیت همه تشکل‌های بخش خصوصی نیز در این زمینه استفاده می گردد.

مهدی‌زاده مقدم ادامه داد: از اهداف دیگر این کلینیک احصا نیازها، خود اتکایی صاحبان صنایع و توانمندسازی واحدهای صنعتی و تولیدی می باشد.

مهدی‌زاده مقدم با بیان اینکه استاندار خراسان رضوی برنامه ویژه‌ای از طریق مدل مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی برای رونق تولید دارند، افزود: با وجود جنگ اقتصادی که درگیر آن هستیم ولی شاخص ها و برنامه هایی که برای رونق اقتصادی بیشتر استان چیده شده، ان‌شاالله امسال نسبت به سال گذشته شاهد اتفاقات بهتری در صنعت استان باشیم.

رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: امسال هم حمایت از صنعتگران در چارچوب برنامه های اقتصادی و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری ادامه می یابد و تمام توان ما در تولید و اشتغال بیشتر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بخصوص در مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی اجرا و انجام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.