علی رسولیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 30 میلیارد ریال از این کمک ها کالاهای مورد نیاز سیلزدگان از جمله مواد غذایی و لوازم بهداشتی و پنج میلیارد ریال نیز کمک های نقدی بوده است.
وی اظهار داشت: ستاد دایمی پشتیبانی از خسارت دیدگان حوادث پیش بینی نشده نیز با حضور نمایندگان اتاق اصناف، اتاق بازرگانی، خانه صنعت و انجمن های تخصصی صنایع در خراسان رضوی تشکیل شده است.
وی در باره تامین آب مورد نیاز صنایع فولاد منطقه سنگان خواف هم گفت: صاحبان صنایع فولاد مستقر در این منطقه از چاه های آب موجود سهم قابل توجهی نداشته و با کمبود آب مواجه بودند.
رسولیان افزود: در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی موضوع تامین آب صنایع فولاد از محل سیلاب های ناشی از ریزش باران مطرح و مقرر شد در صورتی که فعالان اقتصادی آن منطقه در عملیات مربوط به آبخیزداری و آبخوان داری مشارکت داشته باشند، بتوانند به اندازه همکاری خود سهم بیشتری از آب آن منطقه به دست آورند.
وی اظهار داشت: هم اکنون بیشتر سیلاب های جاری شده در منطقه سنگان خواف از مرز خارج یا وارد آبهای شور می شود لذا در نشست یاد شده پیشنهاد شد در صورت مدیریت این آبها توسط بخش خصوصی، سهمی از این آب به صنایع اختصاص یابد.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.