اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی رتبه برتر را در حوه حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری را در سال 97 به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد سنجری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در رابطه با این خبر اظهار داشت : بدون شک همکاران این مجموعه در حل مشکلات کارگران، کارگاه ها و بنگاه های اقتصادی استان، ایثارگرانه و مقتدرانه و با محوریت حفظ اشتغال موجود در خط مقدم در تلاش هستند و یکی از مهمترین وظایف و رسالت های ما در حوزه بیمه بیکاری حفظ و حمایت از پایداری مشاغل است.

وی در همین رابطه تاکید کرد: در راستای پیگیری اهداف و همچنین رصد مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و مرتفع کردن این مشکلات با تمام توان تلاش خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم گره گشایی کرده و برای حفظ فرصت های شغلی و امنیت شغلی کارگران تلاش کنیم.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: از وظایف و اهداف مهم این اداره کل بررسی پرونده متقاضیان برقراری بیمه بیکاری ، رصد ، پیگیری و حمایت از پایداری مشاغل است.

وی همچنین اشتغال مجدد مقرری بگیران را نیز یکی دیـگر از چشم اندازهای روشن این اداره کل برشمرد و افزود : در تلاش هستیم از سایر بسترها و ظرفیت ها برای برگشت به کار استفاده کنیم و در کمیته ها و تصمیم گیری ها ارائه آموزش های کاربردی به مستمری بگیران،مدیریت در پرداخت منابع صندوق بیمه بیکاری و بستر سازی جهت جذب مقرری بگیران توسط کارفرمایان را با جدیت پیگیری می کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.