به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت مخابرات خراسان رضوی، ابراهیم یافتیان در مراسم تودیع و معارفه سرپرست مخابرات این استان گفت: رهبر معظم انقلاب اول امسال در سخنرانی خود در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) به رونق تولید تاکید ویژه ای داشتند.
وی افزود: برای توسعه و تحقق این امر که نقشه راه فعالیت های اقتصادی کشور است باید گام ها را موثرتر برداشت و در بخش توسعه زیرساخت های ارتباطی نگاه ویژه ای به تولیدات داخلی داشت.
وی به ضرورت تکریم و احترام کارکنان و بازنشستگان اشاره کرد و اظهار داشت: تکریم بازنشستگان و کارکنان همواره سرلوحه کار شرکت مخابرات ایران بوده و این سنت حسنه باید حفظ شود.
مدیر عامل جدید شرکت مخابرات منطقه ای خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: امروزه کسب و کارهای جدید با حوزه فناوری اطلاعات گره خورده است و در سال گذشته تمام تلاش خود را به کار بردیم تا بتوانیم شبکه فیبر نوری در این استان را توسعه دهیم.
حسن اروجی افزود: برای گسترش فناوری های نوین در ادارات و سازمان های این استان و تحقق دولت الکترونیک تلاش ویژه ای شده است.
وی اظهار داشت: گسترش زیرساخت ها بر بستر فیبر نوری از اهمیت بسزایی برخوردار است و اکنون حدود 15 هزار کیلومتر فیبر نوری در استان خراسان رضوی اجرا شده است.
علی کارگزار مدیر پیشین مخابرات منطقه خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: این استان هم اکنون دارای بیش از سه میلیون مشترک تلفن ثابت و افزون بر پنج میلیون مشترک تلفن همراه است که با اقدامات انجام شده تمام شهرهای استان زیرپوشش نسل سوم و چهارم همراه اول هستند.
3027 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.