حسن ارگی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به بارش های اخیر و شرایط جوی حاکم بر استان سمنان در چند روز گذشته، راه دسترسی منطقه خطیر کوه دچار مشکل و این مسیر مسدود شد.
وی به بهسازی و ترمیم جاده خطیرکوه اشاره و بیان کرد: بخشی از مسیر چاشم به خطیرکوه با همکاری عوامل راهداری، پلیس راه و نیروهای امدادی رفع آسیب شد.
ارگی ادامه داد: امید است با تقویت تجهیزات و ماشین آلات، روند ترمیم و رفع آسیب این مسیر سرعت یافته و تا شامگاه پنجشنبه پانزدهم فروردین به پایان برسد.
فرماندار مهدیشهر با اشاره به قطعی برق در روستاهای منطقه خطیرکوه در اثر بارش های اخیر، تصریح کرد: روستاهای لرد، پاقلعه، رودبار، کمرود، زرشک دره و بندبن در این منطقه دچار قطعی برق شدند.
وی خاطر نشان کرد: برق این روستاها از استان مازندران تامین می شود بنابراین در تماس با فرماندار سوادکوه تسریع در رفع مشکل برق این روستاها را خواستار شدیم.
ارگی اضافه کرد: مخابرات منطقه خطیرکوه به دنبال قطعی برق، دچار مشکل شد.
وی با بیان اینکه با هماهنگی مخابرات استان سمنان مشکل این بخش با تامین برق اضطراری در برخی روستاها حل شد، افزود: یک دستگاه ژنراتور برق از استان خراسان رضوی تامین شده و فردا به صورت مقطعی مشکل مخابرات دیگر روستاهای منطقه خطیرکوه مرتفع می شود.
فرماندار مهدیشهر با بیان اینکه بخشی از مسیر چاشم به خطیرکوه رفع آسیب شده و با همکاری پلیس راه رفع انسداد می شود، ابراز داشت: مسافران و شهروندان در صورت امکان از تردد غیر ضروری در مسیر چاشم به خطیرکوه خودداری کنند.
وی با بیان اینکه برق روستای پشتکوه به طور کامل وصل شد، گفت: مسیر پرور به پشتکوه به علت حجم بالای آسیب دیدگی همچنان مسدود است.
فرماندار مهدیشهر اظهارداشت: این مسیر با تلاش عوامل راهداری به زودی رفع انسداد می شود.
به گزارش ایرنا، شهرستان مهدیشهر در فاصله 20 کیلومتری شمال مرکز استان سمنان بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.
خطیرکوه روستایی در شمال شهرستان مهدیشهر در استان سمنان است.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.