سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری روز سه شنبه در همایش تجلیل از گروههای جهادی عرصه بهداشت و درمان استان خراسان رضوی در مشهد افزود: به رغم خدمات شایسته و در خور تقدیر گروههای جهادی درمانی و بهداشتی، مناطق محروم حاشیه شهر مشهد نیازمند ارائه و گسترش این خدمات خداپسندانه است.
وی اظهار داشت: وظیفه داریم چه در مناطق محروم و چه در مناطق بحران زده و آسیب دیده از سیل که نیاز به خدمات است با استفاده از امکانات و بخشهای تخصصی این خدمات را برای افرادی که مایل به کار داوطلب و خدا پسندانه هستند مهیا کنیم.
وی گفت: وظیفه دستگاه حکومتی اسلامی مهیا کردن شرایط برای حمایت از فعالیت های مردم و ساماندهی آنهاست و همه امور را خود مردم انجام می دهند، همانگونه که در دوران دفاع مقدس همه امور دفاع از آب و خاک ایران اسلامی را مردم در دست داشتند.
سردار نظری افزود: در حادثه سیل اخیر نیز از شمال تا غرب و جنوب کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی با تکیه بر همت مردمی و بسیج ، کمک های شایانی به هموطنان آسیب دیده ارائه کرد.
وی اظهار داشت: مدیریت بحران در این زمینه به خود مردم واگذار شد و نقش سپاه، هدایت و فراهم سازی زمینه حضور مردم و هماهنگی بود.
وی با قدردانی از فعالان حوزه جهادی بهداشت و درمان گفت: این کار خیر و خداپسندانه علاوه بر اثر مثبت اجتماعی، آثار فرهنگی نیز به همراه دارد و باعث تعالی معنوی انسانها می شود.
دبیر این همایش فرهنگی نیز هدف از این گردهمایی را تجلیل از خادمان جهادی بخش بهداشت و درمان و ساماندهی این امور خیر خواهانه در راستای برنامه ریزی خدمات بهداشتی بهتر برای محرومان عنوان کرد.
آذر اقبال نیا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نقش سپاه امام رضا (ع) در ارائه این خدمات درمانی جهادی حمایت گرانه است و بنا به ضرورت، تجهیزات، مکان و دارو را در اختیار این گروههای جهادی قرار می دهد.
در این مراسم از گروههای جهادی درمانی، پزشکان، پیراپزشکان، دندانپزشکان، دستیاران وابسته به آستان قدس رضوی، بسیج جامعه پزشکی سپاه امام رضا (ع)، گروههای جهادی بسیج سازندگی و دانشجویی که برای محرومیت زدایی درمانی در نقاط حاشیه ای شهر مشهد خدمات مستمر ارائه می کنند قدردانی شد.
6070 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.