حجت الاسلام علی لقمان پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از 10 روز قبل فضاسازی محیطی برای استقبال از زائران پاکستانی اربعین حسینی در مرز میرجاوه انجام شده و پذیرایی از 40 هزار زائر تا 2 روز بعد از اربعین برنامه ریزی شده است.
وی اظهار داشت: همچنین آستان قدس رضوی با همکاری خادمان افتخاری بنیاد کرامت امام رضا (ع) فضای استراحت موقت برای زائران پاکستانی در مرز میرجاوه مهیا کرده و در زمینه اسکان زائران در شهر زاهدان نیز با مسئولان استان سیستان و بلوچستان همکاری کرده است.
وی گفت: خادمان افتخاری آستان قدس رضوی در مرز میرجاوه در طول ایام استقرار خود به پخت غذای گرم مشغول شده و قرار است تا پایان زمان استقرار خود 40 هزار پرس غذا برای زائران پاکستانی مهیا کنند.
مسئول ستاد خدمات رسانی به زائران پاکستانی آستان قدس رضوی افزود: برای امور فرهنگی مرتبط با اربعین حسینی نیز مبلغان مذهبی پاکستانی با هماهنگی این نهاد در مرز میرجاوه مستقر شده و به زائران خدمات فرهنگی ارائه می دهند.
حجت الاسلام لقمان پور اظهار داشت: تیم پزشکی از سوی آستان قدس رضوی نیز برای ارائه خدمات درمانی و دارویی در این مرز مستقر شده و به زائران خدمات رایگان ارائه می دهد.
وی گفت: با همکاری مسئولان اجرایی استان خراسان رضوی، فضاسازی محیطی در مرز دوغارون نیز برای استقبال از زائران افغانستانی صورت گرفته است.
وی افزود: در ایستگاه پذیرایی آستان قدس رضوی در مرز دوغارون از زمان استقرار تا 2 روز بعد از اربعین، پذیرایی از 40 هزار زائر افغانستانی اربعین حسینی برنامه ریزی شده است.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.