محسن منصوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای هفته جاری چهار ایستگاه پذیرایی و آشپزخانه مرکزی به همت خادمان افتخاری، بسیج آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت امام رضا (ع) در مرز مهران برپا شده بود.
وی اظهار داشت: در این آشپزخانه روزانه 80 تا 110 هزار پرس غذای گرم طبخ و به عنوان ناهار و شام از طریق خادمان افتخاری در ایستگاه های آستان قدس رضوی در اختیار زائران اربعین قرار می گرفت.
وی گفت: در ایستگاه های پذیرایی آستان قدس رضوی هر روز علاوه بر ارائه صبحانه به زائران، خدمات فرهنگی نیز توسط خادمین افتخاری و مبلغین مذهبی اعزامی ارائه می شد.
منصوری افزود: در پی توفان و تخریب چهار ایستگاه آستان قدس رضوی، ایستگاه پذیرایی سیار برپا شد و توزیع وعده های غذایی به زائران اربعین در این ایستگاه از سر گرفته شد.
وی اظهار داشت: 500 خادم افتخاری و 40 مبلغ مذهبی توسط آستان قدس رضوی در مرز مهران مستقر شده اند و تا 2 روز بعد از اربعین حسینی به زائران خدمت رسانی می کنند.
شهر مرزی مهران در 85 کیلومتری ایلام و 11 کیومتری مرز بین المللی، یکشنبه شب در حالی گرفتار توفان و سیلاب شد که مملو از جمعیت زائرانی بود که قصد خروج از مرز داشتند.
توفان مزبور موجب فرو ریختن بسیاری از موکب ها و قطع برق در این منطقه شد.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.