دکتر سید مرتضی وجدان روز چهارشنبه در مراسم انعقاد تفاهم نامه پوشش بیمه ای مددجویان شهری کمیته امداد همزمان با سراسر کشور که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد افزود: از این پس مددجویان کمیته امداد زیر پوشش خدمات سازمان بیمه سلامت قرار می گیرند.
وی اظهار داشت: انتقال پوشش بیمه ای مددجویان این نهاد به سازمان بیمه سلامت در شهرهای بیش از 20 هزار نفر جمعیت از اول فروردین ماه امسال و مستند به قانون بودجه سال 98 صورت گرفته است که اکنون شاهد عملیاتی شدن آن در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور هستیم.
وی گفت: پیش از این تعداد افراد زیر پوشش بیمه سلامت در خراسان رضوی سه میلیون و 360 هزار نفر بود که با اضافه شدن جمعیت مددجویان کمیته امداد این تعداد به بیش از سه میلیون و 440 هزار نفر افزایش خواهد یافت.
وجدان افزود: بیمه شدگان بیمه سلامت در استان خراسان رضوی در قالب پنج صندوق کارکنان دولت، روستائیان و عشایر مناطق زیر 20 هزار نفر جمعیت، بیمه ایرانیان، بیمه همگانی و سایر اقشار خدمات رسانی می شوند.
وی اظهار داشت: بیمه شدگان کمیته امداد در قالب صندوق سایر اقشار خدمات رسانی می شوند و این در حالی است که هیچ وجهی از آنها دریافت نشده و سرانه بیمه ای آنها از کمیته امداد به بیمه سلامت انتقال می یابد.
وی گفت: پیش از این مددجویان کمیته امداد با کارت بیمه از خدمات درمانی برخوردار می شدند که زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتن آنان تکریم مددجویان و دسترسی بیشتر به خدمات پزشکی را به دنبال دارد.
در حال حاضر حدود 60 درصد از جمعیت 6 میلیون و 400 هزار نفری استان خراسان رضوی زیر پوشش بیمه سلامت هستند.
3027 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.