دکتر محمدرضا دارابی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بیمه سلامت خراسان رضوی افزود: خدمات دهی در این استان با 30 میلیون زائر سالانه، بیش از یک میلیون و 200 هزار جمعیت حاشیه نشین، 500 هزار تبعه کشورهای خارجی و گردشگران سلامت با سایر استان های کشور متفاوت است.
وی اظهار داشت: طبق گزارشهای ثبت شده تعداد بیماران پذیرش شده در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد طی سال جاری 30 تا 40 درصد افزایش داشته است.
وی گفت: خراسان رضوی از استانهایی بود که پذیرش بیماران سرپایی در قالب تعیین سقف خرید خدمات را قبول نکرد و در عین حال کم مشکل دارترین استان های کشور در این زمینه بود.
دارابی افزود: در حال حاضر 70 درصد از جمعیت استان خراسان رضوی زیرپوشش بیمه سلامت قرار دارند و در بسیاری از مراجعان به مراکز درمانی را بیمه شدگان سلامت تشکیل می دهند.

* آمادگی برای پذیرایی از هشت و نیم میلیون زائر و مسافر
مدیر کل دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: مدیران این استان برای پذیرایی از هشت و نیم میلیون زائر و مسافر در تعطیلات نوروزی آماده هستند.
محمد حسین صالحی افزود: این استان سالانه 30 میلیون زائر از سراسر کشور دارد که خدمات رسانی به این جمعیت، شرایط ویژه ای را می طلبد.
در این مراسم دکتر علیرضا رمزی مدیر کل پیشین بیمه سلامت خراسان رضوی گزارشی از دستاوردهای بیمه سلامت در دوران مسئولیت خود ارائه داد و دکتر سید مرتضی وجدان به عنوان مدیرکل جدید بیمه سلامت استان نیز به بیان برنامه های آتی خود در این نهاد پرداخت.
3027 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.