حجت ‌الاسلام اسدالله اسدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حاشیه نشست نوروزی مسئولان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با آیت ‌الله علم ‌الهدی نماینده ولی فقیه در این استان تصمیمات خوبی برای جمع ‌آوری کمک ‌های مردمی به سیلزدگان گرفته شد.
وی اظهار داشت: در این راستا مقرر گردید نیمی از هزینه ‌های برگزاری جشن ‌های دهه مهدویت به ‌ویژه شب و روز نیمه شعبان به سیل ‌زدگان کشور تخصیص یابد.
وی گفت: از تمام مجموعه‌ های فرهنگی و مذهبی شهر مشهد و استان خراسان رضوی دعوت شده است در این طرح مردمی و انسان ‌دوستانه همکاری داشته باشند.
حجت ‌الاسلام اسدی افزود: برای این منظور در تمام اماکن مذهبی مشهد از قبیل مهدیه، مجمتع فرهنگی پناهندگان حضرت ابوالفضل‌ العباس (ع)، مجمتع فرهنگی امیرالمومنین (ع)، مجمتع فرهنگی بنی فاطمه، حسینیه آل یاسین، حسینیه تهرانی ‌ها، حسینیه کرمانی ‌ها و دیگر مجموعه‌ های فرهنگی و مذهبی شاخص این شهر پایگاه ‌های جمع‌ آوری کمک‌ های نقدی و غیرنقدی برای سیل‌ زدگان مستقر می شود.
وی اظهار داشت: با نهایی شدن جمع آوری کمک ها و جمع بندی هزینه های برگزاری جشن های نیمه شعبان رقم نهایی برای ارسال به مناطق سیل زده اعلام خواهد شد.
7496 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.