سید خلیل منبتی شنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: در نوروز 97 حدود هشت میلیون و 800 هزار نفر وارد حرم مطهر رضوی شدند که این تعداد در نوروز 98 افزایش خواهد یافت.
وی اظهار داشت: مراسم تحویل سال نو چهارشنبه شب هفته جاری در حرم مطهر رضوی آغاز می شود که تا بامداد ادامه خواهد داشت و به منظور رفاه حال زائران 300 هزار مترمربع از فضای اماکن متبرکه حرم مطهر مفروش می شود.
وی گفت: با توجه به احتمال بارندگی در شب تحویل سال نو، توقفگاه های شماره های یک و سه حرم مطهر رضوی نیز مفروش خواهد شد تا در صورت بارندگی زائران در این دو فضا قرار گیرند.
منبتی با اشاره به مقدمات انجام شده برای سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی روز اول فروردین ماه افزود: برنامه ریزی ویژه ای برای ورود و خروج زائران در این روز انجام گرفته و 90 دستگاه تلویزیون پهن پیکر برای پوشش سخنرانی معظم له در نقاط مختلف اماکن متبرکه از جمله توقفگاه ها نصب می‌ شود.
وی اظهار داشت: در روزهای ابتدای نوروز 30 هزار خادم بخش امانتداری برای دریافت امانت‌ های زائران آمادگی کامل دارند اما به زائران و مجاوران توصیه می شود با توجه به ازدحام جمعیت و کثرت زائران برای آسایش خود و ورود سریع به حریم اماکن متبرکه از آوردن وسایل اضافی با خود خودداری کنند.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.