مسعود رنجبر روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان مه ولات بر لزوم تشریح دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و خدمات دولت برای مردم تاکید و بیان کرد: در طول چهار دهه عمر بابرکت انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی به مردم ارائه شده که قابل قیاس با گذشته نیست.
وی افزود: دولت به تنهایی نمی تواند کارها را به پیش ببرد بلکه نقش تسهیلگر را دارد لذا رفع موانع و بروکراسی اداری با هدف جلب و تشویق سرمایه گذاران بخش خصوصی امری ضروری است. باید با اتخاذ راهکارهای اصولی زمینه جذب سرمایه گذاران را فراهم کرد.
فرماندار مه ولات یکی از راهکارهای اصولی برای جذب سرمایه را ایجاد صندوقهای توسعه روستایی با سرمایه های مردمی ذکر و بیان کرد: نباید مردم را به بانکها بدهکار نمود بلکه شرایطی فراهم شود تا خود مردم وارد عرصه سازندگی شوند.
وی ادامه داد: پیرو سرکشی از روستاها و پیگیریهای انجام شده افزون بر 60 درصد تعهدات دستگاههای اجرایی در مه ولات انجام شده لذا در این شهرستان مشکل عمرانی وجو ندارد و عمده درخواستها پیرامون مسایل معیشتی و اشتغال در روستاها است.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در فاصله 203 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است. این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و شادمهر، دو شهر و 67 روستا است. 59 درصد جمعیت مه ولات شامل 29 هزار نفر ساکن روستاهای این شهرستان هستند.
7079/9878/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.