به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز سه شنبه در جلسه بررسی احداث بیمارستان خصوصی «ویانا» کرمانشاه افزود: سرمایه گذاران برای احداث این بیمارستان 120 میلیون یورو ، معادل هزار و 650 میلیارد تومان سرمایه گذاری می کنند ولی هنوز بعد از چند جلسه در خصوص این پروژه عظیم هنوز استعلام های آن حاضر نشده و این واقعا باعث تاسف است.
وی اضافه کرد: فراری دادن سرمایه گذار و بخش خصوصی شاخ و دم نمی خواهد همین دیر جواب دادن ها و بلاتکلیفی ها خودش عملا باعث فرار سرمایه گذارها و بخش خصوصی می شود.
استاندار کرمانشاه همچنین اظهار داشت: مدیران پروژه ویانا قصد احداث هتل 32 میلیون یورویی نیز را دارند که اگر این گونه با سرمایه گذاران برخورد شود این پروژه های عظیم اقتصادی و عمرانی از استان فراری داده می شود.
بازوند در ادامه از همه مدیران دستگاه های اجرایی خواست ، ظرف 24 ساعت جواب استعلام خود را به مدیرکل امور فنی و زیربنایی استانداری بدهند و تکلیف این پروژه را روشن کنند.
مجموعه بیمارستان و هتل ویانا قرار است در حوالی اراضی سراب قنبر شهر کرمانشاه با مساحت 92 هزار متر با سرمایه گذاری 152 میلیون یورو احداث شود.
شهر کرمانشاه بیش از نیمی از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جای داده و این شهر با 13 بیمارستان دولتی و خصوصی مرکز درمانی غرب کشور محسوب می شود.
8066/3209
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.