رئیس کمیته برگزاری مسابقات کبدی خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: در بخش مردان هشت تیم از شهرستان های استان در قالب 2 گروه چهار تیمی به مدت 2 روز در سالن ورزشی شهید مشکانی سبزوار با هم رقابت می کنند.
امید صدیق مجرد افزود: در گروه الف این مسابقات تیم های سبزوار، مشهد، تربیت جام و کاشمر و در گروه ب تیم های تایباد، باخرز، کلات نادر و هیات مشهد حضور دارند.
وی اظهار داشت: 2 تیم برتر از هر گروه به مرحله بعدی صعود می کنند و در مجموع 22 مسابقه برگزار می شود و 16 داور از استانهای خراسان رضوی و سمنان کار قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند.
رئیس کمیته برگزاری مسابقات کبدی خراسان رضوی گفت: در بخش زنان نیز 6 تیم از شهرستانهای استان در قالب 2 گروه سه تیمی با هم رقابت می کنند.
صدیق مجرد افزود: درگروه الف تیم های فوم حکیم سبزواری، جوانان مشهد و تبادکان و در گروه دوم تیم های نیشابور، هیات مشهد و جوانان سبزوار در سالن ورزشی حجاب با هم به رقابت می پردازند.
وی با اشاره به اینکه در بخش بانوان نیز 14 داور استانی قضاوت مسابقات کبدی را بر عهده دارند، اظهار داشت: این مسابقات با هدف گرامیداشت دهه مبارک فجر، استعدادیابی و توسعه ورزش کبدی استان در حال برگزاری است.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.