قربان اعظمی روز یکشنبه در نشست خبری افزود: برخی از ورزشکاران این رشته به اشتباه نام خود را در دیگر سبکها و رشته های ورزشی از هنرهای رزمی ثبت می کنند که در نتیجه از فهرست ورزشکاران هیات کونگ فو خارج می شوند.
وی ادامه داد: 20 سبک از رشته ورزشی کونگ فو مورد تایید فدراسیون کونگ فو جمهوری اسلامی ایران قرار دارد که از این میان 12 رشته در خراسان رضوی دایر است و ورزشکاران آنها در 150 باشگاه به فعالیت مشغولند.
رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی خراسان رضوی گفت: 65 درصد کونگ فوکاران استان را مردان تشکیل می دهند اما بهترین عنوانی که ورزشکاران خراسانی در این رشته در کشور به دست آورده اند در بخش اجرای فرم بانوان و کسب مقام سوم کشور توسط تیم بانوان استان بوده است.
وی عملکرد کونگ فو خراسان رضوی را رو به رشد توصیف و بیان کرد: هیات کونگ فو خراسان رضوی پارسال در ارزیابی فدراسیون توانست رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.
اعظمی همچنین به کسب رتبه ششم این هیات در مسابقات اخیر کشور اشاره و بیان کرد: در رقابتهای قهرمانی کشور این رشته رزمی هشت تیم حضور داشتند و هدف اصلی از شرکت در این مسابقات آشنایی کونگ فوکاران خراسان رضوی با میادین بزرگ بود.
وی افزود: مسابقات استانی و احتمالا کشوری این رشته بهمن ماه آتی در مشهد برگزار خواهد شد.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.