جعفر حسینی روز سه شنبه در حاشیه مراسم استقبال از جمعی از این نخبگان در فرودگاه مشهد در جمع خبرنگاران افزود: نخبگان قرآنی خراسان رضوی در چهل و یکمین دوره مسابقات قران کریم که از 10 تا 23 مهر ماه در اراک برگزار شد، موفق به کسب مقام شدند.
وی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 16 مقام توسط مردان و 6 مقام توسط زنان این استان به دست آمد.
وی گفت: در رشته قرائت تحقیق 'حسین پور کویر' و 'مختار دهقان' حائز رتبه عالی و 'سید امید حسینی نژاد' و 'مهدی شجاع' شایسته تقدیر شدند.
در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز 'رضا گلشاهی' رتبه ممتاز را کسب کرد و 'محمد خاکپور' شایسته قدردانی شد.
حسینی افزود: همچنین 'سید حجت ترحمی' و 'سید حامد حسینی' در رشته قرائت ترتیل حائز رتبه عالی شدند.
وی اظهار داشت: در رشته حفظ 10 جزء 'علی سبزه' موفق به کسب رتبه عالی و در رشته حفظ 20 جزء 'رضا حسنی' حائز رتبه ممتاز شد و 'سعید قره داشی' و 'حسام فیوضی' هم رتبه عالی کسب کردند.
وی گفت: در بخش معارفی ویژه مردان در رشته حفظ موضوعی قرآن کریم 'هاشم وحیدیان' رتبه اول را کسب کرد و در رشته حفظ و معارف 'علی فتحی' شایسته قدردانی شد، 'محمد رضا بخشی' و 'سید مجتبی جلیل ‌زاده' نیز در رشته تفسیر قرآن کریم به ترتیب رتبه اول و چهارم را کسب کردند.
حسینی افزود: در بخش بانوان در رشته قرائت ترتیل 'فرزانه کلالی' رتبه عالی را کسب کرد و در رشته قرائت تحقیق 'مرضیه میرزایی پور' حائز رتبه عالی شد.
وی اظهار داشت: 'عالیه مهدوی خواه' رتبه ممتاز در رشته حفظ 10 جزء قرآن و 'رویا فضائلی' رتبه عالی را در رشته حفظ 20 جزء به دست آورد و 'فاطمه خالقی' شایسته قدردانی شناخته شد، در بخش معارفی نیز در رشته حفظ و معارف 'نرگس شرفی' مقام اول را کسب کرد.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.