علیرضا رشیدیان روز یکشنبه با انتشار پیامی به مناسبت کسب 21 مدال توسط ورزشکاران خراسان رضوی در مسابقات پاراآسیایی اندونزی، افزود: این پیروزی افتخارآمیز در شرایطی که دشمنان تمام توان خود را برای تضعیف کشور و روحیه ملت و بیش از آن ایجاد افتراق در آنان بکار بسته اند بوقوع پیوست.
وی ضمن تبریک کسب رتبه سوم آسیا به کاروان ورزشی ایران در رقابتهای پاراآسیایی، ادامه داد: نقش 21 ورزشکار، مربی و سرپرست از خراسان رضوی در کاروان ایران که موفق به کسب مدالهای رنگارنگ شدند در دستیابی به این موفقیت پررنگ و برجسته است. در این میان کسب عنوان مدال آورترین ورزشکار کاروان یعنی 'شاهین ایزدیار' با شش مدال طلا و یک نقره از خراسان رضوی افتخاری دیگر برای این خطه است.
استاندار خراسان رضوی در ادامه پیام خود آورد: باشد که این کاروان و زنان و مردان پرافتخار آن الگویی نه تنها برای جامعه ورزشی ما که برای آحاد جامعه باشند و بدانیم در سایه امید و خودباوری و خداباوری دشوارترین قله ها هم سهل الوصول و دست یافتنی می شوند.
سومین دوره بازیهای پاراآسیایی که از 14 مهر به میزبانی اندونزی در شهر جاکارتا آغاز شده بود در حالی به پایان رسید که کاروان ورزشی ایران با کسب 51 مدال طلا، 42 نقره و 43 برنز و ثبت رکوردی جدید در مدال آوری با یک پله صعود نسبت به دوره گذشته در جایگاه سوم آسیا ایستاد.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.