مسئول بخش سفارشات کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه که تا پنجم دی ماه جاری به مناسبت هفته پژوهش ادامه دارد کتابهای تخصصی علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، دامپزشکی و هنر در محل سالن ورودی مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی عرضه می شوند.
پریوش ایمان طلب افزود: طی این مدت عموم مردم می توانند با مراجعه به نمایشگاه کتابهای تخصصی از تخفیف 40 درصدی در خرید کتابها به زبانهای خارجی و 20 درصدی کتابهای فارسی بهره مند شوند.
وی ادامه داد: در چارچوب پانزدهمین نمایشگاه کتابهای تخصصی دانشگاه فردوسی مشهد پنج هزار عنوان به زبان انگلیسی، هزار و 300 عنوان به زبان فارسی و 250 عنوان به زبان عربی عرضه شده اند.
مسئول بخش سفارشات کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی گفت: در نمایشگاه امسال شرکتهای 'ویژه نشر، دانش گستران آثار برتر و آوند دانش' به عنوان واسط، نماینده و کارگزار انتشارات خارجی در تهران آثار خارجی و لاتین را عرضه می کنند.
وی افزود: شرکت دانش گستران آثار برتر کتابهای خارجی با موضوع فنی، مهندسی و کشاورزی و و شرکت ویژه نشر کتابهای خارجی حوزه علوم انسانی، ادبیات و هنر و شرکت آوند دانش کتابهای خارجی در زمینه های مختلف علوم پایه و روانشناسی را عرضه می کنند.
او ادامه داد: همچنین سه عرضه کننده کتابهای فارسی به این نمایشگاه دعوت شده اند. یکی از آنها انتشارات هیواد است که کتابهای نشر نی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی را عرضه می کند. دیگری انتشارات جهاد دانشگاهی مشهد و سومی انتشارات آوای نور در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی هستند.
دانشگاه فردوسی مشهد سومین دانشگاه تاسیس شده در ایران پس از دانشگاههای تهران و تبریز با بیش از شش دهه قدمت، 25 هزار دانشجو دارد که دو هزار و 500 نفر آنها در مقطع دکترا، شش هزار نفر در مقطع کارشناسی ارشد و بقیه در مقطع کارشناسی مشغول تحصیل هستند. 820 عضو هیات علمی در دانشگاه فردوسی فعالیت دارند.
1922/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.