علیرضا علی خواه روز پنجشنبه در حاشیه نخستین استارتاپ دمو تجهیزات پزشکی در مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رویدادهای استارتاپ به دو بخش استارتاپهای 'ویکند و دمو' تقسیم می شوند. در 'استارتاپ ویکند' ایده های تولید محصول احصاء و داوری می شوند. در مرحله 'استارتاپ دمو' محصولات نمونه سازی شده و آماده سرمایه گذاری است.
وی ادامه داد: در 'استارتاپ دمو' بین افرادی که ایده هایشان نمونه سازی شده با تولیدکنندگانی که بناست آن را در سبد کالا وارد کنند ارتباط برقرار می شود.
معاون شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی همچنین استارتاپ دمو تجهیزات پزشکی را نخستین نمونه این نوع در حوزه تجهیزات پزشکی در این استان عنوان و بیان کرد: با تولید محصولات جدید تجهیزات پزشکی جدا از تامین نیاز داخلی، امکان صادرات آنها به کشورهای مختلف نظیر عراق، افغانستان و سوریه نیز فراهم خواهد شد.
وی گفت: در تلاش هستیم تا تولیدکنندگان و ایده پردازان برای تامین تیراژ و کیفیت محصول در کنار هم قرار گیرند و بدین طریق ارتباط بین صنعت و دانشگاه و ارتباط بین ایده و تولید شکل گیرد.
علی خواه افزود: محصولات جدید از طریق واحدهای طرح توسعه واحدهای صنعتی و یا از طریق مراکز علمی، نخبگان صنعتی و مراکز رشد تامین می شود و استارتاپها نقش مهمی در این زمینه دارند.
نخستین استارتاپ دمو تجهیزات پزشکی در خراسان رضوی امروز 15 آذر ماه همزمان با هفته پژوهش و فناوری با حضور دارندگان ایده، مدیران صنعتی، سرمایه گذاران و مدیران دانشگاهی در سالن فردوسی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.