حسن رحیم پور ازغدی چهارشنبه شب در سخنرانی خود با عنوان 'شیعه انگلیسی، به نام شیعه به کام دشمن' در مسجد الزهرا (س) مشهد افزود: ادبیات این نوع شیعیان در باره اهل بیت (ع) از همه داغتر است اما حتی از حرم اهل بیت (ع) هم دفاع نمی کنند.
وی اظهار داشت: کسانی که به حضرت امام حسین (ع) نامه نوشتند ولی بعد آن حضرت را رها کردند، هزاران نفر بودند که همگی خود را شیعه می دانستند اما در کربلا جز 72 نفر کسی در اطراف این امام همام باقی نماند.
وی گفت: شیعیانی که حضرت امام حسین (ع) را تنها گذاشتند همان شیعیان انگلیسی و لندنی بودند.
رحیم پور ازغدی افزود: شیعه انگلیسی 80 درصد تشیع از جمله انفاق، فداکاری و جهاد را کنار می گذارد و تنها به اخلاق شخصی و احکام طهارت و نجاست می پردازد و در واقع این نوع تشیع یک تشیع بی خطر فاقد اعتراض و فاقد امر به معروف و نهی از منکر و یک تشیع مفت خور است.
وی اظهار داشت: راحت طلبی، عافیت پرستی، خودخواهی و در عین حال ادعای ولایت و ولایتمداری داشتن از ویژگیهای این نوع تشیع است.
وی گفت: اهل بیت (ع) اهل سیاست بودند و اگر جز این بود باید به مرگ طبیعی از دنیا می رفتند در حالی که یا مسموم شدند یا با شمشیر به شهادت رسیدند اما شیعیان انگلیسی معترضند که چرا نیمه شعبان را سیاسی می کنید و در آن حرف سیاسی می زنید.
رحیم پور ازغدی افزود: غیبت امام زمان (عج) به خاطر سیاسی بودن آن حضرت رخ داده است و ظهور ایشان نیز که به معنای انقلاب در کل جهان است یک پدیده سیاسی می باشد.
وی اظهار داشت: حضرت امام حسین (ع) و حضرت علی (ع) شهدای عرصه سیاست هستند ولی شیعیان انگلیسی می گویند ائمه را سیاسی نکنید.
1922/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.