سید محمود هاشمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گازرسانی به شهر نهبندان در 2 بخش اجرای خط انتقال گاز سربیشه – نهبندان و شبکه داخلی شهر در دست اجراست.
وی افزود: اجرای خط انتقال گاز سربیشه – نهبندان از سال 94 آغاز شده و با هزینه بالغ بر 800 میلیارد ریال مراحل پایانی را می گذراند.
مدیر عامل شرکت گاز استان در خصوص شبکه داخلی گاز شهر نهبندان نیز گفت: اجرای شبکه داخلی شهر نهبندان شامل اجرای 130 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع ، احداث و نصب 4 ایستگاه تقلیل فشار درون شهری ، ساخت و نصب یک ایستگاه حفاظت کاندیک با اعتباری برابر 150 میلیارد ریال توسط شرکت گاز استان به اتمام رسیده و در مرحله نصب 4 هزار و 700 انشعاب است.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای گازرسانی به شهرهای مختلف استان ادامه داد: با بهره برداری از عملیات گازرسانی به شهر نهبندان امکان گازرسانی به بیش از 5 هزار خانوار ساکن در این شهر فراهم می شود.
هاشمی یادآور شد: همزمان با گازرسانی به شهر نهبندان، مطالعات مهندسی برای گازرسانی به تعداد قابل توجهی از روستاهای واقع در این شهرستان نیز در دست انجام است که در صورت تخصیص به موقع نقدینگی و نبود موانع قانونی، اجرایی خواهد شد.
وی در ادامه گازرسانی به 200 روستای استان را از برنامه های امسال این شرکت عنوان کرد و افزود: گازرسانی به شهر شوسف نهبندان نیز به عنوان آخرین شهر فاقد گاز استان در دستور کار قرار دارد که پروژه های یاد شده بالغ بر 105 میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.
مدیر عامل شرکت گاز استان اظهار داشت: گازرسانی به شهر دیهوک به روش CNG، گازرسانی به شهرهای نهبندان ، درح ، خط انتقال سربیشه –نهبندان ، خط انتقال سربیشه –درح و 120 روستای استان امسال به بهره برداری می رسد که برای اجرای این طرح ها نیز 175 میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.
9893 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.