به گزارش ایرنا، حسین تقی نژاد روز سه شنبه در آئین افتتاح مرکز تربیت مربی و آموزش تخصصی کارکنان شرکت ملی گاز ایران،اظهارداشت: تا پایان سال آینده 90درصد روستاهای شهرستان طالقان و جاده کرج- چالوس از نعمت گاز بهره مند می شوند.
وی ادامه داد: اکنون 800 هزار مشترک در این استان تحت پوشش شرکت ملی گاز قرار دارند و 280هزار علمک گاز نیز در البرزفعال است.
وی با اشاره به اینکه 5.5 میلیارد مصرف سالانه گاز مشترکان البرز است بیان داشت: 50 درصد مصارف استان به بخش صنعت و مابقی آن سایر مشترکان اختصاص دارد.
تقی نژاد گفت: اکنون بیش از 75 درصد فعالیت های شرکت گاز استان البرز برون سپاری شده و یکی از اهداف توجه به آموزش است که از سال گذشته شرکت گاز استان به عنوان پایلوت برای این آموزش ها انتخاب شده است .
وی خاطر نشان کرد: اکنون 120 نفر از کارکنان پیمانکاری شرکت گاز البرز دوره های تئوری را طی کرده و اکنون با راه اندازی این مرکز دوره های عملی را آموزش می بینند.
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بیان داشت: برای راه اندازی این مرکز و با همت فنی حرفه ای البرز و 20 میلیون تومان هزینه دولتی شده که نشان دهنده مدیریت منابع مالی از سوی این شرکت است.
وی گفت: ارزش ریالی راه اندازی این مرکز 2 میلیارد تومان برآورد شده و البرز به قطب آموزشی تبدیل شده است .
تقی نژاد با اشاره به اینکه افرادی که آموزش می بینند به سرمایه انسانی تخصصی تبدیل می شوند، اظهارداشت: آموزش ها به روز رسانی و بر اساس استانداردها پیش می رود.
شرکت گاز البرز 750 هزار مشترک دارد.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.