مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران در نشست با مدیرعامل بانک ملی ایران خبر داد : وام 185 میلیارد تومانی برای گازرسانی به مناطق محروم مازندران اختصاص داده شده است .

به گزارش ایلنا از ساری ، " جعفر احمدپور " با اشاره به اینکه همچنان تعداد روستاها و مناطق محروم فاقد گاز در استان بسیار است ، گفت : با توجه به منابع محدود در دست شرکت ملی گاز ضروری می دانیم با دریافت تسهیلات از طریق بانک ها به شرکت ملی گاز ، پروژه های گازرسانی را تسریع دهیم .

وی ضمن تشریح برنامه های شرکت در سال ۹7، به اولویت کاری شرکت در خصوص گازرسانی به روستاهای باقی مانده فاقد گاز اشاره کرد و تصریح نمود: امیدواریم کلیه متقاضیان گاز طی سال 97 در روستاهای بالای ۲۰ خانوار باقیمانده که در بخش های مختلف استان می باشد، از نعمت گاز بهره مند گردند.

احمدپور افزود: شرکت گاز استان مازندران هرگز در ارائه خدمات مطلوب به مردم توقف نمی‌کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران از بهره مندی 53 شهر و 1961 روستای استان از نعمت گاز خبر داد و  عنوان کرد : تاکنون در استان 735 کیلو متر خط انتقال و تغذیه 19 هزار و 450 کیلومتر شبکه اجرا ، 737 هزار انشعاب نصب و یک میلیون و 314 هزار مشترک از نعمت گاز بهره مند شده اند.

احمدپور با بیان اینکه شرکت گاز استان با همه توان در تلاش است تا گاز را به روستاهای محروم برساند و در این راه نیازمند تلاش و همکاری همه نهادهای خدمات رسان و همچنین تامین اعتبارات می باشیم ، تصریح کرد: عملیات گازرسانی به 474 روستا و 4 شهر این استان با جدیت تمام در حال اجراست.

وی، توسعه گازرسانی در روستاهای بالای 20 خانوار و مناطق محروم مازندران را مهمترین رسالت این شرکت برشمرد و گفت : جمعیت روستایی برخوردار از گاز استان طی دو سال گذشته رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و با اتمام طرح‌های در دست اجراء امسال ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی افزایش می‌یابد.

لازم به ذکر است که در این نشست "دکتر عزت‌ا... یوسفیان ملا" نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی ، " دکتر قاسم احمدی لاشکی " نماینده مردم نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی " و " محمدرضا حسین زاده" مدیرعامل بانک ملی ایران حضور داشتند .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.