به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در ادامه این مراسم طی قرائت حکمی از سوی سعید مومنی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، از زحمات حشمت‌الله شمس خرم‌آبادی تقدیر شد و غلامرضا لطفعلیان را به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت گاز لرستان منصوب کردند.

غلامرضا لطفعلیان در این مراسم ابزار داشت: از حسن نیت استاندار لرستان در گزینش شخص بنده به عنوان نیرویی جوان در این عرصه نهایت تشکر و قدردانی را دارم و نیز از زحمات شمس خرم آبادی که به عنوان مدیری نمونه و خوش برخورد زبانزد هستند، تشکر می کنم.

وی خطاب به حضار جلسه گفت: استقبال وحضور همه شما مایه دلگرمی و مباهات من است و امیدوارم در برنامه های های مستمر و مدون شرکت گاز استان در سایه عنایات خداوند و حضرت ولیعصر همواره خدمتگزار خوبی برای شما و استان باشم.

لطفعلیان ادامه داد: امیدواریم در این مجموعه در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم ولایت مدار لرستان قدمهای استواری برداشته شده و موحبات آسایش مردم را فراهم کنیم.

گفتنی ست: شمس خرم‌آبادی از اسفند 91 تا کنون به مدت 5 سال عهده‌دار این مسؤولیت بوده است همچنین لطفعلیان پیش از رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان لرستان را در کارنامه خود دارد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 849679
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.