به گزارش ایرنا علی اسماعیلی روز دوشنبه در دیدار ائمه جماعات و رابطان امور اقامه نماز دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان افزود: مدیران دستگاه های اجرایی به برپایی نماز جماعت در اداره ها اهتمام ویژه داشته و با مشارکت جدی در نماز الگوی دیگر کارکنان باشند.
وی اظهار کرد: کارگزاران نظام اسلامی که توفیق خدمت به ملت را دارند، باید برای همه مردم و جوانان در اقامه نماز الگو باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در بحث اقامه با هدف پویایی و تشویق بیشتر نسل جوان به مشارکت در نماز، از روحانیان معظمی که دارای پویای و تفکر نوین تری در خصوص جذب نماز هستند، استفاده شود.
وی افزود: سال 1395 استانداری خراسان جنوبی رتبه دوم را در بحث اقامه نماز در سطح کشور کسب کرد.
اسماعیلی اظهار کرد: اعضای ستاد اقامه نماز استان کمبودهای اقامه نماز را به استانداری گزارش کنند.
وی با بیان اینکه روح زندگی و شاه بیت حیات همه ما بعد از اصول دین و اعتقاد اصلی به وحی و نبوت، نماز است گفت: اگر معنویت و نماز، خضوع و خشوع مقابل ذات اقدس کبریا از ما گرفته شود انگیزه ای برای فعالیت نمی ماند.
وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب و همه بزرگان دین بر اقامه به موقع نماز و به شکل جماعت دارند و وظیفه ما انجام هرچه بهتر این فریضه الهی است.
مسئول ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی هم در این جلسه گفت: در یکی از شهرستان های استان به علت کمبود بودجه، اقامه نماز در شهرداری تعطیل شده است.
حجت الاسلام حسین کمیلی افزود: در سه شهرستان استان فرمانداری ها به بهانه کمبود بودجه اقامه نماز جماعت ندارند و باید این موارد مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی اظهار کرد: برای نماز بیشتر باید کار کرد و اگر نماز احیا شود، همه فرایض دین احیا می شود.
7559*3028
خبرنگار: امیرشاهین نایبی فر * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.