به گزارش ایرنا آیت الله سیداحمد علم الهدی روز پنجشنبه در دیدار با مدیران، امامان جمعه و طلاب جدید الورود اهل سنت خراسان افزود: دنیای کفر با تمام قوا متحد شده و به دنبال براندازی پیامبر (ص) است.
وی ادامه داد: پیامبر(ص) در هیچ زمانی مثل امروز دشمن نداشته و دشمنان برای براندازی دین متحد نشده بودند.
وی با بیان اینکه تمام دنیای کفر در براندازی دین متفق هستند، افزود: امروز ایستادن در مقابل دشمنان، خدمتگزاری به پیامبر(ص) است که یک نمونه آن جبهه مقاومت اسلامی به رهبری ایران است.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: خاکریز اول جبهه اسلام در مقابل دشمنان، جریان مقاومت اسلامی است و خاکریز نخست دشمن هم اسرائیل و صهیونیسم است.
آیت الله علم الهدی ادامه داد: دشمن به دنبال سربازگیری از بین مسلمانان است و جنگ نیابتی در بین مسلمانان به راه می اندازد.
وی گفت: شرط نخست خدمتگزاری به دین و پیامبر(ص) دشمن شناسی است، باید دشمنان را در هر چهره و لباسی بشناسیم و با آنها مقابله کنیم.
رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان هم گفت: ۴۰ مدرسه برادران و ۱۱ مدرسه خواهران اهل سنت در استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی وجود دارد و ۲ هزار طلبه و استاد در این مدارس سرگرم امر تعلیم و تربیت و آموزش هستند.
حجت‌الاسلام اکبر فرجام افزود: طلاب جدیدالورود در همایش فرهنگی آموزشی که برای دومین سال متوالی از روز چهارشنبه دهم آبان ماه آغاز شده، شرکت کرده اند و هدف از برپایی این همایش آشنایی طلاب با راه و رسم طلبگی است.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7507/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.