به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز سه شنبه در دیدار فرماندهان نیروی هوایی ارتش در خراسان جنوبی گفت: سرگرم شدن مسلمانان به امور بیهوده بسیار خطرناک تر از جنگ های نظامی و اقتصادی است.
وی اضافه کرد: اگر انسان ذره ای کار خیر انجام دهد، آن کار نزد خداوند ضایع نمی‌شود و نباید این کار حسنه موجب خودنمایی و غرور انسان شود.
وی با تاکید بر اینکه کارهای خیر خود را برای روز قیامت بگذارید گفت: تنها کسی که خریدار اعمال خیر افراد است، خداوند متعال بوده و خدا بی‌نیاز است و او خریدار اعمال شما خواهد بود.
امام جمعه بیرجند بیان کرد: اگر به اندازه ذره ای کار شر انجام دهیم مجازات می‌شویم و آثار و پیامدهای این رفتار بد را نیز می‌بینیم.
وی افزود: اگر رفتار، گفتار و اعمالمان در این دنیا درست باشد ما را در روز قیامت آزاد می‌کنند و ما در گرو عمل خود هستیم.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار کرد: برای چند روز زندگی در دنیا نباید به مال، جان، ناموس و علم مردم تعرض کنیم.
وی گفت: خیانت، اختلاس، سازش با بیگانه، بی‌آبرو کردن مردم و بی‌عدالتی از جمله فریب های سیاسی است.
وی با بیان اینکه انسان‌ها با حیله، مکر و نیرنگ با خدا جنگ می‌کنند ادامه داد: اگر انسان‌ شب قبل از خواب با خود فکر کند که شاید روز بعد بیدار نشود هیچ‌گاه دروغ نمی‌گوید و تهمت نمی‌زند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: بزرگ‌ترین دشمن انسان، خود انسان است و اگر انسان درست باشد هیچ‌گاه دشمن نمی‌تواند ضرری به او برساند.
وی گفت: اگر انسان با خدا باشد هیچ‌کس نمی‌تواند به او ضرر برساند و اگر از خدا دوری کند هیچ‌کس نیز نمی‌تواند به او نفعی برساند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه 1400 سال قبل وحی الهی آمد افزود: در دوران جاهلیت علم و سوادی نبود و وحی به یک انسان میان همان مردم که یک کلمه درس نخوانده بود، نازل شد.
وی بیان کرد: در روزی که خدا وعده داده، زمین اخبار خود را منتشر می کند و حرفی از دهان بیرون نمی آید مگر اینکه ضبط می شود لذا روز قیامت مردم گروه گروه حرکت کرده و عملکرد اعمال خود را به شکل یک فیلم تماشا می کنند.
وی گفت: روزی بشر صفحه های گرامافون را تولید کرد که صحبت افراد را ضبط می کرد، به مرور زمان دستگاه های صوتی پیشرفت کرد و پیشرفت های بشر همه کشف حقایق موجود در بشر است و انسان چیزی از خود نمی آورد.
7559*3028
خبرنگار: امیرشاهین نایبی فر * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.